וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוזרים לרוצחינו": תושבת חברון הכתה פעיל שמאל מגרמניה. תיעוד

27.10.2015 / 13:40

ענת כהן תועדה מכה במצלמתו של צעיר שביקש לתעד התנכלות לתושבים הפלסטינים, ואף רדפה אחרי פעיל אחר ברחוב השוהדא. לדבריה, מדובר בתיעוד מגמתי: "הוא תקף אותי קודם. שילכו לסוריה, יש הרבה מה לעזור שם"

עריכה: גדי וינסטוק

פעילי שמאל מגרמניה הותקפו אתמול (שני) בחברון לאחר שביקשו לתעד התנכלויות לאוכלוסייה הפלסטינית בעיר. בסרטון שתיעד את המקרה נראית ענת כהן, תושבת העיר, מכה את המצלמה של אחד הפעילים ורודפת אחרי חברו. התקרית אירעה ברחוב השוהדא, שבו מסתובבים פעילי שמאל רבים המגיעים לארץ כדי לתעד ולמלא דוחות על פעילות צה"ל במקום. "למה? למה לעזור להם, למה? להרוג אותנו? למה אתה עוזר להם?", צעקה כהן לעבר אחד הפעילים.

לדבריה, הצילום מגמתי ולא מראה את התמונה המלאה. "אחד הגרמנים תקף אותי והתחלתי לומר לו 'למה אתה תוקף אותי'? הוא ענה שהוא הגיע לעזור לפלסטינים במקום. שאלתי אותו אם הוא בא לעזור להם לרצוח אותנו ולדקור אותנו, ואמרתי לו שילך לסוריה, יש הרבה מה לעזור שם".

היא הוסיפה: "זה מה שהם עושים. אני לא מסתובבת עם מצלמות כל הזמן ומתעדת הכול, ולכן לא רואים את התקיפה שלו נגדי. הם באים מאירופה לצלם כל הזמן, כל דבר, ואי אפשר לקרוא לזה אחרת מאיסוף מידע מודיעיני והפצתו בכל העולם. זה שמדינת ישראל לא מטפלת בזה זה או טמטום או גרוע מזה".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
שני נערים נתפסו עם גרזן וסכין בעיר העתיקה בירושלים
הפלסטינים קוראים לצעוד בחברון בדרישה לקבל גופות מחבלים
חייל נפצע קשה בפיגוע דקירה ליד קריית ארבע; המחבל נורה ונהרג

תיעוד: תושבת חברון תוקפת פעיל שמאל ומנסה לשבור לו את המצלמה. ספק 500
"לא רציתי שזה יתפרסם". תיעוד התקיפה בחברון, אתמול/ספק 500

לדבריה, "רק ביום חמישי לפני שבוע, במעלה הרחוב, הנסתי פלסטיני בצעקה והוא לא הכניס בי סכין. ועכשיו הוא בא ואומר לי באתי לעזור להם? זה רק לנסות לרצוח אותנו". על פרסום הסרטון אמרה: "לצערי הרב זה עלה לפייסבוק. אני לא מחפשת את זה. אני מחפשת לחיות חיים שלווים ובטוחים במקום שבו גידלתי את 11 ילדיי".

כהן אמרה שהמדיניות של ישראל מסכנת את תושביה. "לדעתי זה נותן תחושה טובה לאנשים שאנחנו יודעים להשיב ולא הולכים כצאן לטבח. אני לא מבינה איך בתוך המתיחות הנוראית הזו למה לא דואגים שהם (הפעילים) יחזרו הביתה. לא יכול להיות שאנחנו כמדינה שנמצאת בכזו מתיחות לא מסוגלים לומר להם קחו את הרגליים ולכו למקומות בטוחים יותר עד יעבור זעם. למה להסתובב במקום כזה? אם הם רוצים לעזור לפלסטינים, שילכו למרכז חברון ויעזרו להם שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully