וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע קשה בפיגוע דקירה ליד קריית ארבע; המחבל נורה ונהרג

שבתי בנדט ואמיר בוחבוט

26.10.2015 / 9:41

פיגוע דקירה אירע בכיכר בית ענון צפונית לקריית ארבע. מחבל דקר חייל צה"ל בראשו ובצווארו ומצבו מוגדר קשה. המחבל בן 22 נורה ונהרג. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים. צפו בתיעוד הפיגוע

צילום: צילומי אבטחה, הצלה יו"ש, רוני כנפו, דוברות מד"א; עריכה: גדי וינסטוק

מחבל פלסטיני דקר הבוקר (שני) חייל צה"ל בכיכר בית ענון צפונית לקריית ארבע ומצבו מוגדר קשה. המחבל, ראיד ג'ראדאת, בן 22 מכפר סעיר סמוך לחלחול נורה על ידי הכוחות במקום ונהרג. החייל פונה למרכז הטראומה בבית החולים שערי צדק במצב קשה ולא יציב והוא מונשם ומורדם.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 09:36 התקבל דיווח במטה מד"א מרחב ירושלים על פיגוע דקירה בקריית ארבע סמוך לצומת בית ענון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו את הצעיר כבן 19 במצב קשה שנדקר בפלג גופו העליון לבית החולים שערי צדק בירושלים.

לקריאה נוספת:
אלוף בצה"ל לקציניו: בשל המצב - צאו עם נשק לביתכם
הפיגוע באריאל: "אוהד אמר למחבל להתקדם - ואז הוא שלף סכין"

פצוע בפיגוע דקירה צפונית לקריית ארבע, אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
הצעיר שנפצע בבית החולים/נועם מושקוביץ

פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום האירוע סיפרו: "במקום היה צעיר כבן 19 בהכרה מלאה, הוא סבל ממספר פצעי דקירה במקומות שונים בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשהמטרה שלנו הייתה להביא אותו לבי"ח על מנת שייכנס לחדר הניתוח בדחיפות. בדרך הוא קיבל טיפול לעצירת הדימומים".

פרמדיק מד"א אהרון אדלר הוסיף כי במהלך הפינוי הם היו בקשר עם ד"ר מרין מיחידת הטראומה בשערי צדק, שם נערכו לקבל את הפצוע ולהכניסו לחדר ניתוח. "עד שהגענו לבית החולים הענקנו לפצוע טיפול תרופתי לשמירה על לחץ דם על מנת שנגיע לבית החולים עם מדדים יציבים, הפצוע תקשר איתנו בדרך וכשהגענו לבית החולים, הצוות הרפואי שהיה ערוך במקום, העביר אותו במהירות לחדר ניתוח".

מאוחר יותר עדכן ד"ר עופר מרין, מנהל מרכז הטראומה בבית החולים שערי צדק, לגבי מצבו של החייל. הוא אמר כי הפצוע נכנס לחדר ניתוח אולם מצבו "סך הכול יציב". לדבריו, "הדקירה הייתה קשה מאוד משום שהיא פגעה בכלי דם מרכזי מאוד בצוואר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חיסול מחבל בפיגוע דקירה בבית ענון, 26  באוקטובר 2015. פייסבוק, צילום מסך
המחבל שנהרג/צילום מסך, פייסבוק

אתמול נפצע אוהד הרץ באורח בינוני בפיגוע דקירה בצומת אריאל. אחיו, אבישי, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי אוהד נאבק עם המחבל והאחרון ברח כשהבין שהפצוע עומד לירות בו. "הוא הבין שהוא באובדן דם ושהוא לא מצליח לרוץ, אז הוא שכב במקום וחיכה", סיפר.

בשעות הצהריים דיווח חייל צה"ל כי נדקר ונפצע באורח קל מאוד בידי אדם בסמוך לבית הדין הצבאי ברחוב שבטי ישראל ביפו. אולם בתחקור ראשוני התברר כי מדובר בקטטה בין חייל לחברו.

בית ענון. גוגל מפות, עיבוד תמונה
זירת האירוע/עיבוד תמונה, גוגל מפות
פצוע בפיגוע דקירה צפונית לקריית ארבע, אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
פינוי הצעיר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully