וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע באריאל: "אוהד אמר למחבל להתקדם - ואז הוא שלף סכין"

26.10.2015 / 0:25

אחיו של אוהד הרץ, שנפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה בצומת אריאל, סיפר כי אוהד נאבק עם המחבל והאחרון ברח כשהבין שהפצוע עומד לירות בו. "הוא הבין שהוא באובדן דם ושהוא לא מצליח לרוץ, אז הוא שכב במקום וחיכה"

צילום: הצלה יו"ש, ניב אהרונסון, דוברות המועצה האזורית שומרון; עריכה: טל רזניק

אבישי הרץ, אחיו של אוהד שנפצע אתמול (ראשון) באורח בינוני בפיגוע הדקירה בצומת אריאל, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי אחיו זיהה את המפגע כבר בהתחלה, דרש ממנו ללכת מהמקום עוד לפני שהוא הוציא את הסכין – ואז החל המאבק. "אוהד ירד מהאוטובוס בטרמפיאדה של אריאל כשהיה בדרך מההורים לישיבת אלון מורה. שם, הוא זיהה בחור עם חזות ערבית ואמר לו שהוא עומד בטרמפיאדה של היהודים הישראלים, ושהוא מבקש ממנו ללכת כמה עשרות מטרים קדימה לתחנה שבה עומדים בנוסעים הערבים", סיפר.

"הבחור הסתובב ואמר לו: 'בסדר, הכול בסדר, אל תדאג'. אוהד הוא נושא אקדח והבין שהבחור הזה קצת חשוד. הוא עשה כמה צעדים קדימה, ואז הבחור הסתובב אליו נתן לו בעיטה והוריד אותו לרצפה. בזמן שאוהד נאבק בו הוא ניסה לשלוף את האקדח, אבל הבחור הוציא את הסכין מהכיס והתחיל לדקור אותו כמה פעמים", סיפר. לאחר מכן, אחיו סיפר לו בחדר המיון כי המחבל ברח. "אוהד נאבק בו בבעיטות ואגרופים והצליח להדוף אותו מעליו, ואז הוא הבין שאוהד הולך לירות בו. הוא ברח לכיוון היישובים הערביים".

פיגוע דקירה באריאל, 25 באוקטובר 2015. דוד איבגי, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע, אמש/מערכת וואלה! NEWS, דוד איבגי

בשלב הזה, סיפר כי אוהד החליט להישאר במקומו על מנת שלא יאבד דם. "הוא הבין שהוא באובדן דם ושהוא לא מצליח לרוץ. הוא שכב במקום וחיכה עד שהגיעו הכוחות הרפואיים", אמר. "הוא נמצא כרגע בבית החולים בהכרה. רוב הפגיעות שלו שטחיות. יש חתך אחד משמעותי בפנים ועוד שני חתכים ביד ובבטן, דקירה אחת רצינית בחזה, והשנייה חדרה לו לריאה ולרקמות, אבל הוא בסדר, הוא מדבר. אנחנו מקווים מאוד שהוא יהיה בריא ויצליח לצאת מזה".

בהמשך, סיפר כי למרות המצב – אוהד ידע כי הוא לא יפסיק להסתובב בשטחים ובמקומות שבהם מסתובבים פלסטינים וערבים ישראלים. "בשבת דיברנו על ההימצאות של המשפחה שלנו בסיטואציה הביטחונית המורכבת הזאת. ידענו על המקומות שאוהד מסתובב בהם, הוא נוסע לישיבה שלו באלון מורה כמה פעמים בשבוע, הוא היה על הציר הזה", אמר. "הוא היה לוחם רציני והוכיח את זה גם היום. הוא נלחם, הוא היה ב'צוק איתן'. הוא היה צנחן גיבור. הוא לא פחד, הוא לא אמר שבגלל זה הוא יפסיק להסתובב, הוא תלמיד ישיבה, זו לא אופציה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיגוע דקירה באריאל, 25 באוקטובר 2015. דוברות מועצת שומרון, מערכת וואלה! NEWS
כוחות צבאיים בזירת הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מועצת שומרון

לבסוף, סיפר כי המשפחה התעדכנה על פציעתו של אוהד דרך שמועות ברשתות החברתיות במקום מגורמים רשמיים. "אמא שלי בכלל התעדכנה על האירוע כשהיא הייתה באוטובוס בתל אביב", אמר. "היא ידעה שאוהד נמצא בדרך לישיבה באלון מורה, חבר שלי אמר לי שיש שמועות ואשתי בכלל סיפרה לי שהיא הייתה במהלך הלימודים וכל מיני אנשים שלחו לה הודעות וכתבו: 'מקווים שתהיי חזקה, מה מצבו? אנחנו איתך', ולה אין מושג בכלל מה קורה. זה באמת דבר מזעזע".

(עדכון ראשון: 23:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully