וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף מתחת לשטיח: נחשפו בוחנים החשודים שהעבירו טסטים עבור שוחד

27.10.2015 / 13:01

שלושה בוחנים נעצרו בחשד כי תמורת 800-250 שקלים, אישרו את תקינותם של רכבים שמסוכן לנהוג בהם. המעשים נחשפו לאחר שסוכן משטרתי סמוי ביקש לשחד את החשודים. היום יוחלט אם יוארך מעצרם

מכון רישוי בוואדי ערה אשר העביר כלי רכב לא תקינים מבחן רישוי תמורת כסף. מרץ 2015. חטיבת דובר המשטרה
עובדי מכון ראשון חשודים שהעבירו טסטים תמורת 250 ש"ח/חטיבת דובר המשטרה

שלושה בוחנים של מכון הרישוי בנתיבות נעצרו אתמול (שני) בחשד שהעבירו כלי רכב לא תקינים מבחן כשירות תנועה (טסט) בתמורה לשוחד. השלושה נעצרו לאחר שסוכן משטרתי, שהתחזה לגבר חרדי, שיחד אותם לכאורה לאחר שביקש כי יאשרו את תקינותם של רכבים תקולים שהביא למכון. לפי הערכות, הבוחנים שלשלו לכיסם 800-250 שקלים עבור כל טסט בלתי חוקי. מכון הרישוי שבו עבדו נסגר עד להחלטה שתתקבל בהמשך היום במסגרת שימוע לבעלים.

על פי גורמים במשטרה, לאחר קבלת המידע על העבירות, הופעל הסוכן הסמוי. הוא הגיע למכון הרישוי עם חמישה רכבים, וביקש לערוך להם טסט. שניים מהם נבדקו ועברו את המבחן על אף שהיו לא תקינים בעליל, והנהיגה בהם מסוכנת. שלושת האחרים קיבלו אישור למרות שכלל לא נבדקו. לפי הסוכן, את כספי השוחד היה עליו להשאיר במקום מסתור מתחת לשטיח, כדי שחלק מהעצורים יקחו אותו בתמורה להעברת הבדיקה.

העבירות המיוחסות לחשודים הן לקיחת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע וסיכון חיי אדם בנתיב תעבורה. השלושה, תושבי חולון, יבנה ושדרות, הובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הרוג שלישי מפיגוע הירי והדקירה בארמון הנציב: בן 76 מת מפצעיו
נסיך סעודי נעצר בביירות - עם 20 טון קוקאין
חברת החשמל: "השיבושים הם תוצאה של כוח עליון, לא יהיו פיצויים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully