וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: אחרי 13 שנים - ההודית החירשת-אילמת שבה הביתה

26.10.2015 / 15:36

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה

רעידת אדמה בעוצמה של 7.7 בסולם ריכטר הורגשה בצפון-מזרח אפגניסטן, סמוך לגבול פקיסטן, ובאזור כולו – עד לצפון הודו ולבירה ניו דלהי. טרם התבררו ממדי הנזק שנגרם, ודווח על כמה הרוגים ולפחות עשרות פצועים.

מנהיגי האיחוד האירופי ומדינות הבלקן הסכימו על שורת צעדים ל"האטת" הגעתם לאירופה של עשרות אלפי המהגרים. בהודעה רשמית, נמסר כי המנהיגים הסכימו לשלוח כוחות תגבור ליוון, ולהקים מרכזי שהייה בנתיבי ההגירה במדינות הבלקן, שיאכלסו כ-100 אלף בני אדם.

מ"צבא סוריה החופשי", קואליציית ארגוני המורדים המתונים, נמסר היום כי הם לא דחו את הצעת רוסיה לשיתוף פעולה צבאי נגד הארגונים האיסלאמיסטיים במדינה. עם זאת, הבהיר דובר הקואליציה: "אם הרוסים רציניים, הם חייבים להפסיק להפציץ את עמדותינו ומטרות אזרחיות".

הכירו את גיטה, אישה הודית חירשת-אילמת בשנות ה-20 לחייה ששבה היום למדינתה, בתום 13 שנים שבהן הוחזקה בפקיסטן השכנה, לאחר שעברה את הגבול בטעות בגיל 11. "אנחנו מאושרים שמצאנו אותה אחרי כל כך הרבה שנים", סיפרה אמה שבאה לפגוש אותה בשדה התעופה בניו דלהי.

ומעט ממזג האוויר בעולם: הסופה שפקדה את ישראל לא פסחה גם על מדינות האזור. הגשם ששטף את רחובות ביירות סחף עמו את ערמות הזבל שנותרו בחוץ בעקבות שביתת הרשויות בחודשים האחרונים, ובאלכסנדריה שבמצרים לפחות שבעה בני אדם נהרגו בשיטפונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully