וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-M16 הגנוב שמסתובב במזרח ירושלים ומקפיץ את המשטרה

26.10.2015 / 12:50

לוחם מג"ב הניח את נשקו האישי על ניידת משטרה בשכונת דחיית אל-בריד שבמזרח העיר. כשהוקפץ לאירוע, שכח את הכלי במקום ומשחזר לא מצא אותו. חשוד בגניבה נעצר אך הכחיש את מעורבותו - והנשק טרם אותר

הארכת מעצר לחשוד בגניבת נשק לשוטר מג"ב, שלום ירושלים.. נועם מושקוביץ
החשוד במעורבות בגניבה, סלמה וזוז/נועם מושקוביץ

לוחם מג"ב איבד את נשק ה-M16 שלו במזרח ירושלים – כך נודע היום (שני) לוואלה! NEWS. ההערכה היא שהנשק נמצא סמוך לשכונת דחיית אל-בריד שבמזרח העיר, שם הוא נראה בפעם האחרונה.

האירוע הרשלני התרחש אמש, דווקא בתקופה המתוחה ביותר באזור, כאשר לוחם מג"ב עמד בסמוך לכיכר דחיית אל-בריד צפונית לירושלים. הלוחם נח סמוך לניידת משמר הגבול והניח את הנשק על גבי דופן הניידת. זמן קצר לאחר מכן הוקפץ הלוחם לאירוע באזור וכמה דקות לאחר שהחל לנסוע נזכר כי שכח את הנשק על דופן הניידת. כשחזר למקום, לא מצא את הנשק.

המשטרה עצרה את סלמה וזוז, תושב העיר, שלפי מידע מודיעיני חשוד בגניבת הנשק, אך הנשק עצמו לא אותר. בחקירתו הכחיש החשוד כי גנב את הנשק וטען כי מצלמות האבטחה המוצבות באזור יוכיחו זאת. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בטענה כי מדובר בחשד גבולי אך סביר בעניינו. בשלב זה מרכזת המשטרה כל מאמץ לאתר את כלי הנשק. "המוצגים שנתפסו בזירה יועברו לבדיקה פורנזית", אמר במהלך הדיון נציג המשטרה אבי שבתאי.

בא כוחו של החשוד, עו"ד עבד דארוושה מהסנגוריה הציבורית, אמר כי: "יש טענה של האזרח שאומר כי מדובר בשקר וכזב ושכוחות המשטרה חזרו לכיכר רק אחרי שעתיים כדי לבדוק איפה הנשק", ולא אחרי חמש דקות כפי שטענה המשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
"אי אפשר היה לחזות למה מזג האוויר יגרום": שיא הגשם עוד לפנינו
הרב פינטו התמוטט על המטוס בדרכו ארצה: "זה לא תרגיל"
לפחות 57 הרוגים ברעידת אדמה בפקיסטן, אפגניסטן והודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully