וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה בדומרני על חיסול "הבריון"? שני פצועים בפיצוץ רכב בקריית גת

25.10.2015 / 0:21

השניים, בני 21 ו-24, נפצעו באורח בינוני ובאורח קל בפיצוץ בעיר. במשטרה מעריכים כי הפצועים הם אנשי הארגון של דומרני, וכי מדובר בנקמה על חיסול אחיו של העבריין בני שלמה לפני כחודש

צלמים זמניים מורשים

צעיר בן 21 נפצע באורח בינוני וצעיר נוסף בן 24 נפצע באורח קל בפיצוץ שאירע אמש (שבת) בכלי רכב ברחוב משעול תש"ח שבקריית גת. להערכת המשטרה, מדובר בניסיון חיסול מטעם אנשי ארגון הפשיעה של בני שלמה, שמגיע כנקמה על חיסול אחיו לפני כחודש. לפיכך, ההערכה היא כי הפצועים הם "חיילים" בארגונו של שלום דומרני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבית חולים ברזילי שבאשקלון. כמו כן, במקום טופלו שני נפגעי חרדה.

ממשטרת מחוז הדרום נמסר כי הפצועים אכן מוכרים למשטרה, וכי הנהג נפצע באורח קל ומי שישב לידו נפצע באורח בינוני. עוד נמסר כי חבלן של המשטרה הגיע לזירה ובוחן אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זירת האירוע, אמש/מערכת וואלה, צילום מסך

שלום שלמה, אחיו של העבריין בני שלמה, שהיה מסוכסך עם דומרני וכונה "הבריון", נורה למוות בחודש ספטמבר ברכבו במושב בחבל לכיש שבדרום. גבר נוסף שהיה עמו ברכב נפצע אף הוא מהירי ופונה לבית החולים ברזילי שבאשקלון במצב קל. הסכסוך בין שני הארגונים הגיע על רקע "ארבעת העורקים" – ארבעה אנשים שעברו לארגונו של שלמה מארגונו של שלום דומרני. אותם העורקים סיכנו את חייהם, ונשבעו אמונים לבוס החדש ממושב חלץ.

בני שלמה צידד דווקא באנשיו הבכירים והפנה את גבו לאחיו הבכור. אותו הריב, כך מספרים בעולם התחתון בדרום, הביא לכך ששלום שלמה עזב את הווילה המבוצרת של משפחת שלמה בחלץ ועבר למושב תלמים. ה"מכה" לא איחרה לבוא: בליל יום שבת האחרון, נמצא שלום שלמה ירוי בכלי רכבו, כשהמתנקש לא מותיר לו סיכוי. המעורים בו מבטיחים ש"יש עכשיו מלחמת עולם בדרום. בני שלמה לקח את החיסול קשה מאוד, הוא לא יעזוב את זה ככה, תהיה כאן נקמה, וקשה ביותר".

(עדכון ראשון: 22:21)

עוד באותו נושא

הרצח שהצית מלחמה בין שלום דומרני ל"קומפיוטר"

לכתבה המלאה
2 פצועים בינוני וקל בפיצוץ מכונית בקריית גת  24 באוקטובר 2015. מד"א
נקמה? זירת האירוע/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully