וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה חוליית תלמידי בית ספר שתכננה לבצע פיגוע דקירה בשער שכם

23.10.2015 / 14:58

חברי החוליה, נערים בני 14-12, נתפסו במחנה הפליטים שועפאט. בתיק שהיה ברשותם נמצאו שתי סכינים גדולות. אחד הנערים הוא קרוב משפחה של מחבל שביצע החודש פיגוע דקירה בירושלים

צילום מסך

חוליית תלמידי בית ספר שתכננה לבצע פיגוע בירושלים נעצרה במחנה הפליטים שועפאט שבמזרח העיר. אתמול (חמישי) בבוקר הבחינו שוטרי מג"ב הפועלים בעוטף ירושלים בחברי החוליה, ארבעה נערים בני 14-12, כשאחד מהם מעביר תיק מתוך מחנה הפליטים לנער שהיה מחוץ לגדר בזמן ששניים נוספים מתצפתים לעבר כוחות הביטחון.

הנער, בן 14, העביר את התיק לידי נער אחר, יחד עם אישור מעבר במחסום מחנה הפליטים, וזה החל להתקדם לכיוון ירושלים. הנער עם התיק ושניים נוספים שהיו בתוך מחנה הפליטים נעצרו. בתוך התיק נמצאו שתי סכינים גדולות. הנער הרביעי נמלט לתוך מחנה הפליטים ונעצר הבוקר.

בחקירה עלה כי הוא קרוב משפחה של מחבל שביצע החודש פיגוע דקירה בירושלים וכי הוא אמור לשהות במעצר בית. עוד עלה מהחקירה כי הוא תכנן לעבור בזהות אחרת במחסום, לחבור לחבריו לספסל הלימודים שלידיהם העביר את הסכינים ולבצע פיגוע בשער שכם. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

לקריאה נוספת:
הטרור גובה מחיר מצה"ל: הופסק במפתיע תרגיל חטיבתי לטובת תגבור בגדה
חשד: תקף מאבטח יהודי בבירה עם מוט לום - כי חשב שמדובר במחבל
בזכות עירנות התושבים: סוכל פיגוע דקירה בירושלים

סכינים שנמצאו אצל חוליית תלמידי בית ספר שתכננה פיגוע בשער שכם 23 אוקטובר 2015. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הסכינים שנמצאו בידי החוליה/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

רב-פקד שרון מתהידה, מפקד פלוגה נד' של מג"ב בעוטף ירושלים, אמר כי "הדריכות המבצעית הגבוהה של השוטרים במעבר הביאה לזיהוי חוליית הילדים ותפיסת הסכינים שיועדו לפיגוע דקירה. השוטרים פועלים במגוון רחב של משימות ואירועי סדר ומצליחים לשמור על ערנות ודריכות מהגבוהות ביותר וראויים לכל הערכה".

סגן-ניצב גולן שרוני, מפקד הגדוד הצפוני בעוטף ירושלים, הוסיף: "הפעילות המקצועית והנחושה של השוטרים מנעה פגיעה בכוחות ביטחון ואזרחים חפים מפשע. אנו עדים למעורבות קטינים בהפרות סדר ובטרור ואני קורא להורים באשר הם הורים לגלות אחריות וערנות מוגברת כלפי ילדיהם והתנהגותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פלסטינים בשער שכם, ירושלים, 20 באוקטובר 2015. טלי מאייר
שער שכם, השבוע/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully