וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות עירנות התושבים: סוכל פיגוע דקירה בירושלים

23.10.2015 / 11:33

תושבי שכונת נוף ציון דיווחו למשטרה על דמות חשודה שמתצפתת לעבר בתי יהודים. כוח מג"ב שהגיע למקום חשף סכין בשרוולו. בחקירה הודה החשוד, תושב ג'בל מוכבר בן 21, שהגיע למקום על מנת לבצע פיגוע

צילום: דובר מד"א ירושלים דוברות שערי צדק

בן 21 מג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים נעצר היום (שישי) בטרם ניסה לבצע פיגוע דקירה, בזכות ערנות של תושבי שכונת נוף ציון בבירה. התושבים שמו לב כי הצעיר מתצפת לעבר בתי היהודים בשכונה, ודיווחו לשוטרי מג"ב על הדמות החשודה. השוטרים הצליחו לעצור את החשוד, וגילו כי הסתיר סכין בשרוולו. בחקירה ראשונית, הודה הצעיר כי הגיע למקום במטרה לבצע פיגוע.

כאשר הגיעו השוטרים, מיחידה שחר 101, ביקשו מהחשוד להראות את שתי ידיו – אולם הוא השאיר אחת מהן מאוגרפת. לאחר שביקשו שיפתח אותה, סירב וביקש שיאפשרו לו לשוב לביתו. במסגרת פעולת הסחה, הצליח אחד השוטרים לזנק על החשוד ולחשוף את הסכין שהוחבאה בשרוול.

סכין שאותרה אצל תושב ג'בל מוכבר 23 אוקטובר 2015. חטיבת דובר המשטרה
הסכין שהחביא בחשוד בשרוולו/חטיבת דובר המשטרה

מפקד מרחב קדם, ניתב-משנה חיים שמואלי, התייחס לדיווח שהגיע מפי התושבים ושיבח את ערנותם. "אני קורא לתושבים להמשיך לגלות ערנות ולדווח למוקד 100 של המשטרה על כל אדם חשוד. ערנות התושבים והתגובה המהירה והנחושה של השוטרים מנעה פגיעה בחפים מפשע", אמר. "אנו ערוכים עם כוחות רבים בתחום המרחב והמחוז, השוטרים ברמת ערנות ודריכות מבצעית גבוהה ומוכנים להגיב במהירות לכל תרחיש".

הבוקר נפצע חייל באורח קל בכתפו לאחר שנדקר בידי פלסטיני בן 16 בסמוך למחסום גבעות שנמצא בין גוש עציון לבית שמש. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים. הפלסטיני נורה מיד לאחר התקרית ברגלו ונפצע באורח בינוני, ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. כוחות ביטחון גדולים הגיעו לזירה ופתחו במצוד אחר כלי רכב חשוד, שככל הנראה הביא את הפלסטיני למחסום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חייל נפצע קל בפיגוע דקירה בגוש עציון. מד"א
זירת הפיגוע באזור גוש עציון, הבוקר/מד"א

הפלסטיני התנפל על החייל בעת שהאחרון פתח את המחסום למעבר חקלאים למסיק זיתים. הוא מתגורר בכפר צוריף שבדרום הר חברון - הכפר שממנו יצאו אתמול שני מחבלים לבצע פיגוע דקירה בבית שמש, ופצעו גבר באורח קל עד בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully