וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המתיחות: גיסו של אבו מאזן עבר ניתוח חירום בתל אביב

23.10.2015 / 0:43

פרסום ראשון: ישראל אפשרה לאח אשתו של יו"ר הרשות הפלסטינית להיכנס ארצה על מנת לעבור ניתוח להצלת חייו בבית החולים אסותא בתל אביב. בתום הניתוח הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ שם שומרים עליו מאבטחים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(נתניהו בפתח פגישתו עם קרי: "ההסתה של אבו מאזן הובילה להסלמה")

גיסו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אושפז בבית החולים אסותא בתל אביב, שם עבר ביום שלישי ניתוח מורכב להצלת חייו. הרופאים הצליחו להסיר פגם מהעורק הראשי שלו ועתה הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ של בית החולים.

לוואלה! NEWS נודע כי למרות המצב הביטחוני והמתיחות בין ישראל לרשות הפלסטינית, אפשרה ישראל את כניסתו של גיסו - אחיו אשתו של אבו מאזן - לאשפוז בישראל, כדי לעבור את ניתוח החירום.

הניתוח נמשך כמה שעות ובתומו הוא הועבר כאמור ליחידה לטיפול נמרץ. מאבטחים שומרים עליו בבית החולים ומונעים מבאי המחלקה להתקרב למיטת חוליו. דוברת בית החולים אסותא סירבה להתייחס למידע ואמרה כי "על פי מדיניות, בית החולים איננו מתייחסים לחולים שמאושפזים או לא מאושפזים בבית החולים".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו בפתח פגישתו עם קרי: "ההסתה של אבו מאזן הובילה להסלמה"
נתניהו במסיבת עיתונאים עם מרקל: "אבו מאזן הצטרף לטרוריסטים"
קרי אישר: ייפגש עם נתניהו ואבו מאזן בעקבות גל הטרור
המחבל שאבו מאזן טען כי "הוצא להורג" תועד בהכרה בבית החולים

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נואם בעצרת הכללית של האו"ם, 30 בספטמבר 2015. רויטרס
למרות המצב הביטחוני. אבו מאזן באו"ם/רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול עם שר החוץ האמריקני ג'ון קרי בברלין, על רקע ההסלמה במצב הביטחוני בארץ. בפתח הפגישה חזר נתניהו והאשים את אבו מאזן בהסתה שיצרה לדבריו את גל הטרור הנוכחי, וקרא לקהילה הבינלאומית להתערב ולפעול כדי שיו"ר הרשות ייקח אחריות על דבריו.

"ברור כי גל זה של מתקפות נובע ישירות מהסתה – הסתה של חמאס, הסתה של תנועות איסלאמיות בישראל, ולצערי, הסתה גם מכיוונו של אבו מאזן והרשות הפלסטינית", אמר נתניהו בפתח הפגישה. "אני חושב שזהו הזמן שבו הקהילה הבינלאומית צריכה להבהיר לאבו מאזן: הפסק להפיץ שקרים על ישראל - שקרים על כך שישראל מעוניינת בשינוי הסטטוס קוו בהר הבית, שקרים על כך שישראל רוצה להרוס את מסגד אל-אקצא, ושקרים על כך שישראל מוציאה להורג פלסטינים".

"אנו מחויבים לשמירת הסטטוס קו", הדגיש נתניהו. "אנו הם אלה המגינים על האתרים הקדושים. ישראל פועלת כדי להגן על אזרחיה כמו שכל דמוקרטיה הייתה עושה מול מתקפות בלתי-נלאות כמו שאנו חווים".

(עדכון ראשון: 20:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully