וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: פסל ענק בגובה תשעה מטרים התמוטט על קהל מתפללים

22.10.2015 / 17:00

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

אדם רעול פנים החמוש בחרב הרג אדם אחד ופצע ארבעה נוספים בבית ספר במערב שבדיה. בין הקורבנות אדם מבוגר אחד וארבעה ילדים, וטרם נמסר מי מבניהם מת מפצעיו. היורה נורה על ידי המשטרה ומטופל בבית החולים. הרקע למעשה לא ברור.

הבית הלבן גינה היום את ביקורו של נשיא סוריה אסד במוסקבה, והודיע כי הדבר אינו עולה בקנה אחד עם ההצהרות הרוסיות בנוגע לשאיפה לשינוי פוליטי במדינה. "אנו רואים את קבלת הפנים החמה לאסד, כניגוד למטרה המוצהרת של הרוסים", נמסר מהבית הלבן.

ארה"ב, גרמניה, צרפת ובריטניה שלחו הלילה מכתב לוועדת הסנקציות של מועצת הביטחון של האו"ם, ובו יידעו אותה על הניסוי שערכה איראן בטיל בליסטי שיכול לשאת ראש נפץ גרעיני, ודרשו לפעול בתגובה. לדבריהם, מדובר ב"הפרה ברורה" של החלטת מועצת הביטחון של האו"ם בנושא.

פסל ענק של האל ההינדי גנש, בגובה של תשעה מטרים, התמוטט על קהל מתפללים בפסטיבל "יום הטבילה", שבמהלכו משקיעים את הפסלים במים. טרם התברר אם ישנם נפגעים באירוע.

וקצת ממזג האוויר בעולם: גשמים כבדים במדינת אריזונה שבארצות הברית הובילו להצפות נרחבות בדרום המדינה. צוותי ההצלה חילצו בשלום אישה שנתקעה עם רכבה בכביש שהוצף והובילו אותה בבטחה לרכב החילוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully