וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מוחמד אבו חדיר: "למה לא הרסו את בתי הרוצחים של בני?"

יהושע בריינר

22.10.2015 / 10:09

האב חוסיין תקף בפתח דיון בעניינם של הנאשמים ברצח את התנהלות המדינה, אותה הגדיר כגזענית, ודרש להתייחס לשלושתם – בהם שני קטינים – כאל מחבלים. "ברור לי שהמצב הביטחוני היום זה רק בגלל רצח בני"

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

חוסיין אבו חדיר, אביו של הנער מוחמד אבו חדיר שנחטף ונרצח בשנה שעברה על ידי יהודים, קרא הבוקר (חמישי) להרוס את הבתים של רוצחי בנו, כפי שהורסים את בתי המחבלים הערבים. "אנחנו שנה וחצי אחרי שבני נרצח, למה עד היום לא הרסו את בתי הרוצחים?"., אמר בפתח דיון בעניינם של שלושת הנאשמים ברצח בבית המשפט המחוזי שבירושלים. אבו חדיר תקף את התנהלות המדינה, אותה הגדיר כגזענית, ודרש להתייחס לשלושת הנאשמים – בהם שני קטינים – כאל מחבלים.

"אם היה מדובר במחבלים ערבים – כבר באותו היום היו הורסים את בתיהם", אמר אבו חדיר והוסיף כי "המשפחות של הרוצחים האלה ממשיכות להסתובב חופשי, אך כשמדובר בערבי מיד עוצרים את כל המשפחה והצבא פושט על הבית שלו".

לדבריו, הטיפול ברצח השפיע במידה רבה על גל הטרור הנוכחי. "תראו מה קורה היום ברחובות, הציבור רואה את זה ויוצא לדקור אנשים. ברור לי שהמצב הביטחוני היום זה רק בגלל רצח בני, אנשים רואים שאין שוויון אלא רק גזענות". עוד הוסיף אבו חדיר כי "מדובר באירוע הכי קשה במזרח התיכון, אני רק יכול לקוות שבית המשפט לא יהיה גזעני ויגזור עליהם עונש חמור מאוד".

עוד בוואלה! NEWS:
בית שמש: מחבלים ניסו לעלות לאוטובוס, נהדפו, דקרו - ונורו
מצ"ח תחקור את החיילים שבגלל טעות בזיהוי הרגו יהודי בירושלים
לקראת אישור מתווה הגז: סמכויותיו של כחלון יועברו ללוין

יוסף חיים בן דוד, הנאשם המרכזי ברצח הנער מוחמד אבו חדיר. יהושע בריינר, מערכת וואלה!
נותר בפנים חתומות. בן דוד בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, יהושע בריינר

יוסף חיים בן דוד, הנאשם המרכזי ברצח הנער בן ה-29, סירב להתייחס לדברי אבו חדיר ונותר בפנים חתומות בבית המשפט. "זה תיק קל ראייתית וההכרעה היא פשוטה, הנאשמים הודו בחקירתם", אמר התובע במשפט והוסיף כי "במשטרה ובשב"כ מסרו גרסה זהה שמהווה כהודאה בכל עובדות כתב האישום". עוד אמר התובע כי "בן דוד כשיר לעמוד לדין, וחוסר שיתוף הפעולה שלו מהווה חיזוק לחומר הראיות".

לדברי התובע, "מוחמד אבו חדיר הגיע מחורחר, מחוסר הכרה לסוף המסלול – ושם נשרף למוות. שניים מהחשודים חטפו אותו, שפכו עליו דלק – ואחד גם שרף אותו". לטענת התובע, "רק הסיפור הזה מבסס הרשעה ברצח. הנאשמים חטפו את הקורבן במטרה לרצוח אותו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חוסיין אבו חדיר ומשפחתו בבית המשפט המחוזי בירושלים בדיון על מעצר החשודים בשריפת בנו מוחמד אבו חדיר. אוגוסט 2014. נועם מושקוביץ
מאמין שרצח בנו הוא הסיבה לגל הטרור. חוסיין אבו חדיר/נועם מושקוביץ

בהקראת כתב האישום נגד בן דוד ונגד שני נאשמים נוספים, ביולי האחרון, טען בן דוד: "אני המשיח". עורך דינו אהרון רוזה סיפר כי מצבו הנפשי מעורער וכי "קולות" הם שהנחו אותו. "הלקוח שלי במצב נפשי קשה מאוד", טען. "הוא מדבר לא לעניין סביב כל מיני דברים משיחיים, סביב שדים שאומרים לו מה לעשות. הוא תלוש מהמציאות בשלב הזה". שמם של שני הנאשמים הנוספים לא הותר לפרסום בשל היותם קטינים.

לפי כתב האישום, שני הנאשמים הקטינים הכניסו את אבו חדיר למכונית שבה נהג בן דוד. אבו חדיר נאבק נחרצות ובמכונית התפתחה מהומה. בשלב זה אמר בן דוד לאחד הנאשמים הנוספים: "תגמור אותו". בתגובה להוראה, חנקו שני הנאשמים הנוספים את אבו חדיר עד שהוא איבד את הכרתו. השלושה נסעו ליער ירושלים, שם, על פי כתב האישום, אמר בן דוד לאחד משותפיו הקטינים שהוא יכול להישאר במכונית כדי שלא יצולק נפשית. הוא הניף מוט ברזל וחבט פעמיים בראשו של אבו חדיר. "זה בשביל משפחת פוגל", צעק לעברו במכה הראשונה, ו"זה בשביל שלהבת פס", במכה השנייה. לאחר מכן, בעט בו שלוש פעמים ובכל בעיטה אמר: "זה בשביל אייל, זה בשביל גיל-עד, זה בשביל נפתלי".

לאחר מכן אמר לכאורה בן דוד לשותף שהיה מחוץ למכונית כי עליהם לשרוף את אבו חדיר, כדי שהקורבן "לא יקום עליהם" וכדי להשמיד ראיות שעלולות לקשרם למעשה. הם שפכו דלק מבקבוקים על כל גופו, בעודו מחוסר הכרה, ובן דוד הצית אותו עם מצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully