וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלמת ההונגריה שבעטה בפליטים בגבול: "אתבע את הפליט שהפלתי"

פטרה לאסלו, שהפילה פליטים בדרכם מסרביה להונגריה ואף התנצלה, מאיימת לתבוע את אוסמה עבד אל-מוחסן, שבו בעטה בעודו נושא את בנו, מאחר ו"שינה את גרסתו". כמו כן, הצלמת ציינה כי תתבע את פייסבוק בגלל שלא הסירה קבוצות שנפתחו נגדה

צילום: הטלוויזיה ההונגרית, עריכה: גדי וינסטוק

פטרה לאסלו, הצלמת שתועדה בועטת ומפילה פליטים בגבול בין סרביה להונגריה בחודש שעבר, אמרה אתמול (רביעי) כי בכוונתה לתבוע את אחד הפליטים שהפילה. במהלך ריאיון לעיתון הרוסי "איזבסטיה", היא אמרה כי תנקוט בצעדים משפטיים נגד אוסמה עבד אל-מוחסן, שאותו הפילה בעת שנשא את בנו ורץ לעבר הגבול. "הוא שינה את העדות שלו", אמרה בריאיון. "בהתחלה הוא האשים את המשטרה בנפילתו. בעלי רוצה להוכיח את חפותי, בשבילו מדובר בעניין של כבוד".

כמו כן, לאסלו אמרה כי היא מתכננת לתבוע את חברת פייסבוק, על כך שסירבה לכאורה להסיר את הקבוצות שנפתחו נגדה, ואף מחקה קבוצות שתמכו בה. בנוסף, היא אמרה כי היא מתכננת לעבור עם משפחתה לרוסיה, בגלל שהיא חשה חוסר בטיחון במדינתה. "אנו שוקלים לעבור לרוסיה ואולי נתחיל ללמוד רוסית. אנו נחליט באופן סופי לאחר המשפט".

מוחסן ומשפחתו כבר הגיעו לספרד ופתחו בחיים חדשים בעיר חטאפה. בעברו היה מוחסן מאמן קבוצת הכדורגל אל-פוטווה שבעיר דיר א-זור במזרח סוריה, וכעת הוא משמש כמאמן כדורגל בעירו החדשה.

עוד כתבות מהעולם:
דרום אפריקה: סטודנטים פרצו לפרלמנט כמחאה על העלאת שכר הלימוד
דרישה ממועצת הביטחון: פעלו נגד איראן עקב ניסוי הטילים
ארה"ב: סגן הנשיא ג'ו ביידן הכריז שלא יתמודד לנשיאות

הונגריה: צלמת טלוויזיה תועדה בועטת במכוון בפליטים במנוסה - ופוטרה. ספק 500
"אתבע אותו". לאסלו מפילה את מוחסן ובנו בדרכם לגבול/ספק 500

לאסלו פוטרה מהרשת שבה עבדה, המקורבת למפלגת הימין-קיצוני "יוביק", לאחר מחאה שפרצה ברשתות החברתיות. כמו כן, נפתחה נגדה חקירה במשטרה בגין התנהגות בלתי-הולמת. כשבוע לאחר המקרה התנצלה לאסלו ואמרה כי היא "נמלאה פחד" כשראה את את מאות הפליטים נמלטים מהמשטרה ורצים לכיוונה.

"בשלב זה 'איבדתי את זה'", כתבה במכתב לעיתון מקומי. "אינני צלמת גזענית חסרת לב שבועטת בילדים. לא מגיע לי ציד המכשפות, איומים או הכפשות נגדי. אני רק בן אדם, וכעת אימא מובטלת עם ילדים קטנים, שהחליטה החליטה רעה במצב של פאניקה. אני באמת מתנצלת. אני בהלם ממה שעשיתי, וממה שנעשה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully