וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדואי שנדקר בפיגוע הנקמה בדימונה: "מפחד לצאת לבד מהבית"

21.10.2015 / 14:22

עבדאללה אלמחדי שנדקר על ידי יהודי זמן קצר לאחר שהחל גל הטרור האחרון, עדיין סובל מכאבים חזקים ולא יודע אם יחזור לעבוד בעיר: "הייתי מופתע שזה יהודי שדקר אותי, לא האמנתי", אמר

צילום מסך

עבדאללה אלמחדי, תושב הפזורה הבדואית בן 20 שנפצע בפיגוע הנקמה שהתרחש לפני כשבועיים בדימונה, סיפר היום (רביעי) לראשונה על התחושות הקשות בעקבות האירוע. אלמחדי נדקר בגבו ונפצע באורח בינוני בעת שעבד באתר בנייה בעיר. הוא עדיין נסער מהפיגוע, ועל אף ששוחרר מבית החולים, הוא נמצא רק בתחילתו של תהליך ההחלמה.

"אני עדיין לא מרגיש טוב מאז הפציעה שלי, אני מפחד לצאת לבד מהבית לבד, מרגיש פחד", אמר. "ייקח לי זמן להשתחרר, שכבתי שלושה ימים בבית החולים ואני עדיין לא יודע אם אחזור לעבודה בעיר דימונה, אני סובל מכאבים חזקים מאז".

גל טרור - כותרות נוספות:
פיגוע נקמה: יהודי דקר 4 ערבים בדימונה; שניים נפצעו בינוני
"רוצים חיים שקטים": השוטרים לא רוצים לשרת במזרח ירושלים
הלינץ' בבאר שבע: האריתריאי מת מהירי - ולא מהמכות

דקירה בדימונה. אוקטובר 2015. דן בונבידה, מערכת וואלה! NEWS
"אני נגד אלימות ורוצה שהמצב ירגע ויהיה שקט". זירת הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, דן בונבידה

אלמחדי ציין כי במשך כל שלוש השנים שבהן הוא עבד בדימונה היחסים בינו לבין היהודים בעיר היו טובים. "לא האמנתי שזה יקרה לי ושיהודי ידקור אותי, הייתי מופתע שזה יהודי שדקר אותי, לא האמנתי", אמר. "אני נגד אלימות ורוצה שהמצב ירגע ויהיה שקט". כאמור, הוא עדיין לא החליט אם יחזור לעבוד בעיר שבה עבד במשך שלוש שנים. "מה שקרה קרה, אני נגד האלימות, אני רוצה שיהיה שלום וביטחון וקשר טוב שנוכל כולנו לצאת עבודה. אני נגד אלימות ורוצה שהמצב ירגע ויהיה שקט", אמר.

אתמול הוא היה בבאר שבע וגם שם, לדבריו, לא רואים הרבה אנשים ברחוב. "אין בחוץ הרבה אנשים, לא בדואים ולא יהודים, כי אין ביטחון ואנשים מפחדים". הוא סירב להתייחס לפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע שנעשה על ידי תושב פזורת חורה השכנה. "אני לא מוכן לדבר על הפיגוע בבאר שבע, אנחנו פשוט רוצים שקט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דקירה בדימונה. אוקטובר 2015. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
החשוד בדקירה נשלח לבדיקה פסיכיאטרית. זירת הפיגוע/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

הדוקר, תושב העיר בן 17, דקר בתחילה את אלמחדי ברחוב מרחבים בעיר, ולאחר מכן נמלט והצליח לתקוף שלושה פועלים - שני פלסטינים ובדואי, כולם עובדי העירייה. החשוד, בעל בעיות פסיכיאטריות המוכר למשטרה, נוטרל על ידי מאבטח שהיה במקום. הוא נעצר על ידי המשטרה והובא לחקירה בתחנה. בחקירתו, הודה כי דקר את הארבעה משום שהם ערבים, וטען כי הוא חושב שכל הערבים מחבלים.

מעצרו הוארך בשמונה ימים והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית, זאת לאחר שבבדיקה הפסיכיאטרית הקודמת נקבע כי יש בסיס לחשד כי החשוד היה במצב פסיכוטי בעת ביצוע המעשים. עורך דינו, איתמר בן גביר, אמר לאחר הדיון כי "הוא אינו אחראי למעשיו, מאחר והיה תחת השפעת סמים בעת ביצוע המעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully