וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר התיק נגד סא"ל גיל ממון - ימונה למפקד מצ"ח

19.10.2015 / 18:34

למרות חקירה שהתנהלה נגד הקצין הבכיר בחשד להטיית מכרז ולניגוד עניינים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS, הפצ"ר הורה על סגירת התיק – וממון יועלה בדרגה. "לא נמצאו חשדות לעבירות"

סגן אלוף גיל ממון, מפקד גדוד ארז של המשטרה הצבאית. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה! NEWS
התיק נסגר. סא"ל ממון/מערכת וואלה! NEWS, אמיר בוחבוט

דובר צה"ל הודיע היום (שני) כי סגן-אלוף גיל ממון ימונה למפקד המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) ויועלה לדרגת אלוף-משנה. זאת, לאחר שהפרקליט הצבאי הראשי (פצ"ר), אלוף דני עפרוני, סגר את תיק החקירה נגד ממון וקבע כי לא נפל פגם במעשיו. המינוי כפוף לאישור הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט.

כפי שנחשף בוואלה! NEWS, נגד ממון התנהלה לאחרונה חקירה בחשד לעבירות של הטיית מכרזים, מינוי מקורבים וניגוד עניינים. ממון עצמו לא נחקר באזהרה במהלך החקירה נגדו, אולם עדויות בעניינו נגבו מעדים נוספים שאינם מגישי התלונה המקורית. ממון היה החוקר הראשי בפרשת הרפז, שהפצ"ר הביא במיוחד מיחידה אחרת.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בעקבות תלונה שהוגשה נגד הקצין, נפתחה חקירה של היחידה לחקירות פנים בצה"ל. בסיומה של החקירה לא נמצאו כל תימוכין לטענות ולא נמצאו חשדות לעבירות. לאור כך, לא נמצא מקום להמשיך בחקירה, הפרקליט הצבאי הראשי הורה על סגירת התיק בעניינו והקצין נמצא ללא רבב".

עוד בנושא
חקירה נגד המועמד המוביל למפקד מצ"ח: "תפר מכרזים ומינה מקורבים"
העביד חיילים בביתו וטייח תאונה: פרטים מחקירת המועמד למפקד מצ"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully