וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: פעוט הכחיש שאכל עוגה - הפנים שלו הסגירו אותו

19.10.2015 / 17:37

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

המחבל מהפיגוע בבאר שבע הסתתר באחד מתאי השירותים של התחנה וירה ממנו עד שלבסוף חוסל - כך עולה מעדויות הפצועים שסיפרו היום (שני) על האירוע לוואלה! NEWS. חלק מפצועי הפיגוע עדיין מאושפזים בבית החולים.

ישראל דחתה הצעה ירדנית להחזרת שליטת הווקף המוסלמי בהר הבית, צעד שלטענתם יביא להרגעת הרוחות - כך מסרו מקורות ערביים. ארמון המלוכה הירדני הציע להחזיר את שליטת הווקף המוסלמי בהנהלה ירדנית להר הבית, כפי שהיה עד ספטמבר 2000.

ארגון המורדים הסורי "צבא המוג'אהדין" הכריז כי לוחמיו הפילו מל"ט ביון רוסי שטס בצפון סוריה. טרם נמסרה התייחסות רשמית לדיווח מצד רוסיה. בשבוע האחרון, התחדשה הלחימה בין כוחות המשטר, בגיבוי איראני ורוסי, לארגוני המורדים באזור חאלב.

ג'ק הפעוט הפך לכוכב רשת לאחר שהשתמש בטקטיקה המוכרת לכל גנב שעל ראשו בוער הכובע - הכחשה. ג'ק ואביו יצאו ממשחק של קבוצת הניו יורק ג'יאנטס, שלאחריה חולקו לאוהדים עוגות בצבע הקבוצה - כחול. ג'ק הצעיר הצליח לשים ידו על אחת מהן, אבל לא הסכים להודות. הפנים שלו כבר אמרו את האמת.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה מעונן חלקית עד נאה ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully