וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש תומך בגל הטרור: "ערפו את ראשיהם של היהודים"

הארגון פרסם סרטון חדש, שבו הוא מביע את תמיכתו בפיגועים, ברקע סוגיית מסגד אל-אקצא. לוחם של הארגון קרא להמשיך ב"ג'יהאד נגד היהודים" בכל דרך אפשרית. "הפחידו אותם עם מטעני חבלה, קרעו אותם לרסיסים"

עריכה: שניר דבוש

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) פרסם היום (ראשון) סרטון ובו הוא מתייחס לגל הטרור בישראל ולמתיחות סביב הר הבית ומסגד אל-אקצא. בסרטון קורא אחד מלוחמי הארגון להמשך ב"ג'יהאד נגד היהודים" בכל דרך אפשרית. "ערפו את ראשיהם של היהודים", אמר הלוחם. "הפחידו אותם עם מטעני חבלה, קרעו אותם לרסיסים".

בתחילת הסרטון, שבו מוצגים כמה מזירות הפיגועים שאירעו בשבועות האחרונים בירושלים, סוקר הארגון את ההיסטוריה של המסגד. בסרטון מסופר על המנהיג המוסלמי סלאח א-דין, שהביס את הצלבנים ששלטו על המסגד. בהמשך נטען כי היהודים כבשו את המקום וכי מנהיגי מדינות ערב לא עושים מספיק כדי לשחרר את "אדמת הקודש".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע: חייל נרצח ו-11 נפצעו, המחבל חוסל
הגדר הפרוצה: הקלות המטרידה שבה חודרים המחבלים לישראל
מרקל לטורקיה: קידום ההצטרפות לאיחוד - בתמורה לבלימת הפליטים

דאעש הוציא סרטון חדש שבו הוא מביע תמיכה בגל הפיגועים. צילום מסך
"מדינות ערב לא עושות די כדי לשחרר את 'אדמת הקודש'"/צילום מסך

בתחילת חודש יולי פרסם הארגון סרטון ובו הציג איום ישיר על ישראל. במהלך הסרטון, שבתחילתו מופיעה הכתובת "מסר לאנשינו בירושלים" בערבית ובאנגלית, אמר אבו עזאם אל-רזאווי, אחד מהמפקדים הבכירים של הארגון בחאלב שבסוריה: "אנחנו נעקור את מדינת היהודים משורשיה".

בסרטון התייחס אל-רזאווי גם לחמאס, שפועל נגד דאעש ברצועת עזה. "נעקור את חמאס ואת כל הפלגים החילוניים", אמר. "אנו לוקחים אתכם בחשבון. חמאס וכל הפלגים החילוניים ייכנעו לרצוננו ובעזה תשלוט השריעה". הוא גינה את מעצרם והוצאתם להורג של פעילי דאעש ברצועה באותה תקופה וקרא לפעילים: "התאזרו בסבלנות, יגיע היום שבו אתם תרדפו אותם".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully