וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש יריות בתחנה המרכזית": הדיווח למוקד 100 על הפיגוע. האזינו

18.10.2015 / 22:30

בשיחה שהגיעה למוקד 100 של משטרת ישראל נשמע אזרח מודאג מעדכן את המוקדנית: "יש פיגוע. יש יריות והמון פצועים". אזרחית נוספת התקשרה ואמרה: "אני מתחבאת מאחורי הדלפק בחנות, שמעתי מלא יריות"

צילום מסך

כמה אזרחים התקשרו הערב (ראשון) למוקד 100 של משטרת ישראל לדווח על הפיגוע שאירע בתחנה המרכזית בבאר שבע. בתיעוד אחת השיחות נשמע אדם קורא לעבר המוקדנית: "יש פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע. יש יריות והמון פצועים". המוקדנית מנסה לדלות פרטים נוספים, אך האזרח רק מעדכן: "התחבאתי בחנות, יש יריות". "אדוני יש נפגעים?", שואלת המוקדנית ונענית: "כנראה שכן".

אזרחית נוספת שהתקשרה למוקד המשטרה מדווחת בלחישה "יש יריות בתחנה המרכזית בבאר שבע". "כמה יריות שמעת?", מנסה המוקדנית להבין, והבחורה עונה בלחץ: "מלא, מלא". המוקדנית שואלת את הבחורה היכן החא נמצאת, והיא עונה שהיא מתחבאת מאחורי דלפק בחנות. "יש מלא יריות", היא חוזרת. "את רואה משהו?", שואלת המוקדנית והבחורה טוענת: "לא, ירדתי למטה".

עוד ידיעות בנושא בוואלה! NEWS:
פיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע: חייל נרצח ו-9 נפצעו, המחבל חוסל
תיעוד: רגעי פיגוע הירי בתחנה המרכזית בבאר שבע
עדה לפיגוע בבאר שבע: "היה ירי מטורף, מוכרת ערבייה החביאה אותנו בחנות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחנה המרכזית, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפיגוע נהרגו חייל צה"ל, אזרח אריתראי שנורה בשוגג ועשרה נוספים נפצעו. המחבל נכנס למקום עם אקדח וסכין ותקף את העוברים והשבים. הוא ירה למוות בחייל, חטף את נשקו והמשיך לירות בנוכחים. ארבעה נפצעו באורח קשה, והשאר נפצעו באורח קל-בינוני. צוותים רפואיים פינו את הפצועים לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בעיר. נתין זר מאריתריאה, שנחשד בטעות כמחבל שני, נורה על ידי כוחות הביטחון ונפצע.

כוח משטרה שהיה במקום הגיב במהירות, חיסל את המחבל, ומנע פיגוע גדול יותר. במהלך האירוע נפגעו חמישה שוטרים. נבדק חשד שהמחבל נעזר בסייען, שכן התקבלו עדויות על כלי רכב שנמלט מהתחנה זמן קצר לפני הפיגוע. הרשויות יצטרכו לבדוק כיצד המפגע הצליח להיכנס למתחם התחנה המאובטח בידי אנשי אבטחה פרטית מבלי להיבדק ומבלי להתגלות טרם החל לירות על אזרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully