וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדה לפיגוע בבאר שבע: "היה ירי מטורף, מוכרת ערבייה החביאה אותנו בחנות"

מורן, שנכחה בתחנה המרכזית בעת הפיגוע, סיפרה על צעקות ומטחי יריות. המוכרת סייעה להם להתחבא, עד שהגיעו כוחות הביטחון. "רק עכשיו אני תופסת מה קרה". עד ראייה נוסף סיפר שהמחבל "ירה באוטומט לכל הכיוונים"

צילום: צילומי חובבים שהועלו לרשת, שי מכלוף, זוהר גואטה; עריכה: גדי וינסטוק

"כמות היריות הייתה מטורפת ולא ידענו מה בדיוק קורה", כך סיפרה הערב (ראשון) מורן, עדת ראייה לפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע. "הייתי בחנות ופתאום שמענו קולות ירי. לא הבנו מה הולך וישר התחבאנו מתחת לקופה. שמענו צעקות ומטחי יריות. המוכרת הערבייה הכניסה אותנו לתוך מחסן החנות והשאירה את הדלת פתוחה, כדי שנהיה ערים למתרחש בחוץ".

מורן, תושבת באר שבע, המשיכה וסיפרה כי מיד לאחר מכן אנשי כוחות הביטחון נכנסו אל התחנה. "רק אז המוכרת הוציאה אותנו מהחנות. ולמקום הובאו מלא אמבולנסים". היא ציינה כי למרבית המזל, ובשונה מבדרך כלל בימי ראשון - התחנה הייתה לא מלאה. "רק עכשיו, כשהגעתי הביתה, הלחץ השתלט עליי. אני פתאום תופסת מה קרה".

עוד ידיעות בנושא בוואלה! NEWS:
פיגוע בבאר שבע: הרוג ו-7 פצועים בתחנה המרכזית, מחבל אחד חוסל
תיעוד: פיגוע הירי בתחנה המרכזית בבאר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחבל שחוסל בזירת האירוע בבאר שבע, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד ראייה נוסף שהיה בתחנה המרכזית בעת הפיגוע סיפר לוואלה! NEWS: "זו שעה שכל החנויות נסגרות. פתאום שמענו ירי ואני רואה מולי מחבל יורה ופוגע באזרח שלוש פעמים בחזה. היה לי קשה לעכל בהתחלה שזה פיגוע. הסתובבתי והוא עוד יורה באוטומט לכל הכיוונים. עד עכשיו לא לא מבין איך הוא לא פגע בי".

"ברחתי לתוך החנות ופתאום הסתערו עליו מאבטחים ושוטרים. ירו עליו. הוא נפל למרכז הרחבה, אבל לא נהרג. הירי לא שיתק אותו. אזרחים הגיעו ועמדו מסביב ואז שוב היה ירי, כולם ברחו לצדדים. שוב היו יריות מכל הכיוונים על מחבל נוסף, ושוב חזרו האזרחים והתחילו לבעוט בו. השוטרים מנעו מאזרחים להרוג אותו. היה אזרח שהספיק לתת לו מכה עם כיסא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים מנעו מאזרחים להרוג את המחבל. התחנה המרכזית בבאר שבע, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפיגוע נהרג חייל צה"ל ו-11 בני אדם נפצעו. המחבל נכנס לתחנה, חטף את כלי הנשק של החייל וירה בעוברים ובשבים. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. כוח משטרה שהיה במקום הגיב במהירות, וחיסל את המחבל. במהלך האירוע נפגעו חמישה שוטרים.

החלו סריקות לאיתור חשודים נוספים. לפי ההערכה הראשונית, המחבל נעזר בסייען. לראייה, ישנן עדויות על כלי רכב שנמלט מהתחנה זמן קצר לפני הפיגוע. כוחות של משמר הגבול (מג"ב) הוקפצו לכיוון קו התפר כדי לאתר את אותו סייען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully