וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה מכלל סכנה: שיפור במצב הפצועה אנוש מהפיגוע בארמון הנציב

משה שטיינמץ

18.10.2015 / 0:55

שושנה חיים, כבת 70, נפצעה באורח אנוש בפיגוע שהתרחש באוטובוס בבירה. כעת מוגדר מצבה יציב. עם השיפור במצבה, תצטרך משפחתה למצוא את הדרך לבשר לה על מות בעלה באירוע הנורא: "כולנו תקווה שהיא תצא מזה בשלום"

עריכה: גדי וינסטוק

מצבה של שושנה חיים, שנפצעה אנוש בפיגוע באוטובוס בשכונת ארמון הנציב בירושלים ביום שלישי האחרון, השתפר אמש (שבת) והוא מוגדר יציב - כך נמסר מבית החולים שערי צדק שבו היא מאושפזת. כעת היא אינה מורדמת ואינה מונשמת. בפיגוע נרצח בעלה חביב חיים כאשר שני מחבלים פתחו באש ולאחר מכן החלו לדקור את הנוסעים באוטובוס עם סכין.

אחיינם של הזוג, בני חיים, סיפר ביום הפיגוע על תחושות המשפחה. לדבריו, הזוג נקלע לפיגוע בעת שהיה בדרכו חזרה הביתה מקופת החולים בקו האוטובוס 78 העובר בשכונה. שושנה, הנמצאת בשנות ה-70 לחייה, היא תושבת השכונה וגרה בה עם בעלה שנים רבות.

לקריאה נוספת:
ארבעה פיגועים ביומיים: כך הפכה חברון למוקד גל הטרור
גבר כבן 30 תקף עצור בקטטה בבת ים – ונורה למוות בידי שוטר
"האפרטהייד ייפול": הפגנות תמיכה בפלסטינים ברחבי העולם

שושנה חביב, חיים חביב. באדיבות המשפחה
שושנה וחביב חיים/באדיבות המשפחה

בעת שהמשפחה מתפללת לשלומה של שושנה, שעוד צפויה לעבור תהליך שיקום לאחר שרופאי בית החולים נלחמו על חייה, הם מתלבטים גם כיצד לספר לה על מות בעלה כשישתפר מצבה. "כולנו תקווה שהיא תצא מזה בשלום ותתחיל בשיקום", סיפר האחיין. "היו להם חמישה ילדים, כולם מלח הארץ. חיים היה אדם שקט, ישר ואוהב אדם. הוא ורעייתו גידלו ילדים למופת".

נוסף לאשתו, חיים הותיר אחריו חמישה ילדים, ובהם יורם, מנהל בית הספר זיו בבית הכרם בבירה. כעת, המשפחה מתפללת לשלומה של האישה, שעוד צפויה לעבור תהליך שיקום, ומתלבטים כיצד לספר לה על מות בעלה כשישתפר מצבה. "כולנו תקווה שהיא תצא מזה בשלום ותתחיל בשיקום", סיפר האחיין, בני חיים. "היו להם חמישה ילדים, כולם מלח הארץ. חיים היה אדם שקט, ישר ואוהב אדם. הוא ורעייתו גידלו ילדים למופת".

(עדכון ראשון: 23:55)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פיגוע בשכונת ארמון הנציב, ירושלים, 13 באוקטובר 2015. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
זירת הפיגוע בקו 78 בשכונת ארמון הנציב/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully