וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי קוצץ אותו": צפו בתושבי עזה עונים כיצד יהרגו חייל בירושלים

במשאל רחוב שערך הבדרן הפלסטיני מואמין שוויח, פנה לצעירים ברחובות הרצועה ושאל אותם כיצד יהרגו את החייל הראשון שהיו נתקלים בו בירושלים. "הייתי עורף את ראשו ומכין ממנו קציצות, שאחרים יאכלו"

צילום: סוכנות הידיעות ספא

סוכנות הידיעות הפלסטינית "צפא" פרסמה הבוקר (שבת) סרטון ובו הבדרן הפלסטיני מואמין שוויח פונה לצעירים ברחובות עזה ושואל אותם כיצד היו הורגים את החייל הראשון שהיו נתקלים בו בירושלים. בסרטון שבחרה לפרסם סוכנות הידיעות, עונה צעיר כי "אם אראה חייל אקצוץ אותו, אערוף את ראשו ולאחר מכן אכין ממנו קציצות כדי שאחרים יאכלו".

לקריאה נוספת:
שבת של טרור: שוטרת נפצעה קל בפיגוע בחברון; שני פיגועים נוספים סוכלו
ילדים מחבלים: מה גורם לצעירים להפוך טרוריסטים?
ההצתה בקבר יוסף: תיעוד ראשון מההרס

הפרות סדר סמוך למחסום ארז, רצועת עזה, אוקטובר 2015. רויטרס
מהומות ברצועת עזה, השבוע/רויטרס

על פי דיווחים פלסטיניים מאז החל גל הטרור בשבועיים האחרונים, 41 פלסטינים נהרגו במהומות בגבול רצועת עזה – שם מתקיימות הפרות סדר ועימותים מול החיילים מדי יום. אתמול אף נהרג לוחם פלסטיני ביחידת העילית של הזרוע הצבאית של חמאס, "א-נוחבה", במהלך הפגנות במזרח הרצועה. הלוחם, יחיא פרחאת, התגורר במחנה הפליטים שאטי שבצפון הרצועה. על פי דיווחים פלסטיניים, פרחאת בן ה-24 נורה למוות מאש צה"ל בסמוך לגדר המערכת.

אתמול בבוקר נשא סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הניה, נאום משודר וקרא לפלסטינים "להמשיך בכל המרץ באינתיפאדה" נגד ישראל. הניה, השוהה באיסטנבול שבטורקיה, אמר כי הפיגועים הבודדים הרבים שבשבועות האחרונים מבטאים את הרצון של העם הפלסטיני, ומוכיחים כי האינתיפאדה עוד צפויה להתגבר ולהתרחב. "לכיבוש אין עתיד על אדמת פלסטין. אנחנו ניכנס למסגד אל-אקצא כמנצחים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully