וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות המינית בהודו: בת שנתיים ובת חמש נאנסו בבירה

הפעוטה נמצאה מדממת בסמוך לביתה, כמה שעות לאחר שנחטפה מטקס דתי בבירה, שבה מתועדים אלפי מקרי אונס בשנה. במקרה אחר נאנסה בת החמש על ידי שלושה גברים בבית שכן, עד שכמה מקומיים התפרצו לבית והסגירו אותם למשטרה

תפילה המונית בכלכותה לאחר אונס נזירה, מרץ 2015. רויטרס
תפילת מחאה הממונית נגד אונס בהודו, מרץ/רויטרס

פעוטה בת שנתיים וילדה בת חמש נאנסו במהלך הלילה בשתי תקריות שונות בבירת הודו ניו דלהי. גורם במשטרה אישר היום (שבת) כי לפחות באחד המקרים מדובר באונס קבוצתי. מפקד תחנת מערב דלהי, פושנדרה קומר, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי נעצרו שלושה חשודים באונס בת החמש וכי מתקיים מצוד לאיתור חשודים באונס הפעוטה אך עד כה לא בוצעו מעצרים. הילדות הועברו לקבלת טיפול רפואי ולדברי המשטרה לא נשקפת סכנה לחייהן.

לדברי קומר, שני גברים חטפו את הפעוטה ביום שישי מטקס דתי באזור נאנגלוי שבמערב דלהי. לאחר שאנסו אותה, השליכו אותה בפארק סמוך לביתה. שוטרים מצאו את הפעוטה בפארק כשהיא מדממת, כמה שעות לאחר שנעלמה. היא נלקחה לבדיקות רפואיות שאישרו כי היא נאנסה לפחות פעם אחת.

עוד ידיעות מהעולם:
"למוסלמים אין מה לחפש פה": אירופה משנה את פניה
ממשיכה להתבצר: הונגריה חסמה כניסת מהגרים גם מקרואטיה
"קרה במשמרת שלו": טראמפ הטיל על בוש את האחריות ל-11 בספטמבר

המשטרה ההודית משתמשת בזרנוקי מים כדי לפזר מפגינים המוחים על תרבות התקיפות המיניות. אוטר- פראדש, הודו. רויטרס
מפגינים בהודו בעקבות תקיפות מיניות/רויטרס

במקרה נוסף נאנסה ילדה בת חמש על ידי שלושה גברים במחוז אנאנד ויהאר שבמזרח ניו דלהי. לדברי המשטרה, שכן פיתה את הילדה להיכנס לביתו, שם אנסו אותה. קצין משטרה הוסיף כי כמה מקומיים התפרצו לתוך הבית, תפסו את שלושת הגברים והעבירו אותם לידי המשטרה. "הבגדים שלה נקרעו באופן חלקי והיו עליהם כתמי דם רבים", הוסיף הקצין.

בשבוע שעבר נאנסה ונדקרה ילדה בת ארבע. היא נמצאה בסמוך למסילת רכבת בניו דלהי. המשטרה עצרה צעיר בן 25 בחשד לביצוע המעשה.

36,735 מקרי אונס התרחשו בהודו ב-2014, 2,096 מהם בבירה. לדברי מומחים, הנתונים הללו אינם מייצגים את קנה המידה האמיתי של מקרי האונס במדינה, שגדול הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully