וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נדקר למוות בקטטה במועדון - האחראים יואשמו בהריגה

יהושע בריינר

16.10.2015 / 17:30

יעקב ברמי נדקר בחודש שעבר מחוץ למועדון בירושלים לאחר ויכוח שהתפתח בין אחיו לבין צעיר נוסף, על רקע ניסיון להתחיל עם בת דודתם של האחים. עורך הדין של המשפחה: "חייו של צעיר תמים נגדעו באבחת סכין"

צילום מסך

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה אתמול (חמישי) כתב אישום נגד רוצחיו של הצעיר יעקב ברמי שנדקר למוות מחוץ למועדון ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים בחודש שעבר – אולם המדינה בחרה שלא להאשימם בעבירת רצח, אלא בעבירת הריגה בלבד. שלושת הנאשמים, ישראל חנניאייב, הנאשם המרכזי, ושניים מחבריו, עבד אל-רחמן סליימה ופאדי סליימה מירושלים, נאשמים כי דקרו למוות את ברמי ואחיו יצחק מחוץ למועדון, לאחר שחנינאייב התחיל עם בת דודתם.

מכתב האישום עולה כי בין האחים לבין חנינאייב היה סכסוך קודם. באותו לילה הם נפגשו במקרה במועדון לילה בירושלים. חנינאייב התחיל עם אחת המבלות במקום, אולם יצחק ברמי הרחיק אותו ואמר לו כי מדובר בבת דודתו. בהמשך הערב, כך לפי כתב האישום, התגרו השניים האחד בשני וחניאייב אמר לברמי: "מה, תפסת בעלות עליה?".

עוד בוואלה! NEWS:
הרופא הערבי שמטפל בנער שנדקר בפיגוע ומנסה לרפא את הגזענות
"ג'ון הג'יהאדיסט הכריח אותי לרקוד": העדות המפתיעה של שבוי דאעש
גינוי ראשון של אבו מאזן מאז רצח הזוג הנקין: "הצתת הקבר - פסולה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מצפים שימצו את הדין עם הנאשמים". זירת האירוע מחוץ למועדון בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד עולה מכתב האישום, כי בהמשך האירוע גרר חנינאייב את יצחק ברמי לתא שירותים, שם דקר אותו ארבע פעמים. יעקב אחיו הגיע למקום והצליח להפריד ביניהם, אולם הקטטה עברה אל מחוץ למועדון, אז הצטרפו לחנינאייב שני האנשמים האחרים. על פי כתב האישום, במהלך הקטטה היכה יעקב ברמי את חנינאייב באבן, שבתגובה הוציא סכין מתחתוניו ודקר את ברמי שלוש פעמים בליבו. כתוצאה מכך נהרג ברמי. חרף העובדה כי חנינאייב הגיע עם סכין למועדון ודקר את שני האחים והביא למותו של אחד מהם, האשימה אותו הפרקליטות רק בעבירת הריגה לצד חבלה מחמירה, החזקת סכין שלא כדין ושיבוש מהלכי משפט.

עו"ד אריאל עטרי המייצג את משפחת הקורבן מסר בתגובה: "חייו של צעיר תמים, שכל חטאו היה שרצה לבלות, נגדעו באבחת סכין בשל רשלנות פושעת של מנהלי המועדון. בעלי המועדון מעלו באמון המבקרים ולא מנעו הכנסת כלי נשק לשטחו על ידי הדוקרים. אנו מצפים שהפרקליטות ובית המשפט ימצו את הדין עם האשמים במעשה המתועב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יעקב ברמי נדקר למוות בקטטה מחוץ למועדון בירושלים 25 ספטמבר 2015. פייסבוק, צילום מסך
יעקב ברמי/צילום מסך, פייסבוק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully