וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | חיילים יתגברו שוטרים: כל הכותרות האחרונות

14.10.2015 / 11:56

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

שר החוץ האמריקני ג'ון קרי הודיע הלילה כי הוא מתכנן לבקר בקרוב באזור במטרה למנוע הסלמה במצב הביטחוני. "במהלך סוף השבוע הייתי בקשר עם ראש הממשלה נתניהו ועם הנשיא אבו מאזן", אמר קרי, והוסיף: "אנחנו מנסים להרגיע את הרוחות".

הקבינט המדיני-ביטחוני אישר הלילה שורה של צעדים להתמודדות עם גל הטרור. בין הצעדים שאושרו, תכתר משטרת ישראל את מוקדי החיכוך בירושלים, יגויסו מאות מאבטחים לתחבורה הציבורית בעיר וחיילים יתגברו את כוחות המשטרה בערים.

הבוקר תיערך הלווייתו של חביב חיים שנרצח בפיגוע אתמול בארמון הנציב. אשתו של חביב, שושנה, נפצעה קשה בפיגוע והיא עדיין מאושפזת בבית החולים. חמישה מפצועי הפיגועים אתמול בבירה עדיין מאושפזים בבתי החולים בעיר, אחד מהם במצב אנוש.

גם זה קרה הלילה: העימות הראשון של המתמודדים לראשות המפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב נערך הלילה בלאס וגאס. המועמדת לנשיאות הילרי קלינטון תקפה במהלך העימות את יריבה ברני סנדרס על עמדותיו בנושא נשיאת כלי נשק, וגם הכריזה כי אם תיבחר תנקוט בגישה נוקשה יותר נגד נשיא רוסיה פוטין.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד נאה עם ירידה נוספת בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully