וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פסיכולוג ילדים מתל אביב החזיק סרטונים פדופיליים

12.10.2015 / 14:25

בפשיטה על ביתו החרימה המשטרה מחשבים וטלפון סלולרי, שבחלקם נמצא תוכן פדופילי. ברשותו נמצאה גם תחמושת רבה. לפי המשטרה, החשוד השמיד חלק מהראיות לפני הגעת החוקרים. מעצרו הוארך

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
פסיכולוג ילדים חשוד בפדופיליה/ShutterStock

פסיכולוג ילדים מתל אביב נעצר אתמול בחשד כי פעל באינטרנט כפדופיל. המשטרה פשטה על ביתו, החרימה מכשירים אלקטרוניים שהיו ברשותו, וחלקם הכילו סרטונים של ילדים שמקיימים יחסי מין או מבצעים אקטים מיניים. ברשותו נמצאה גם תחמושת רבה. לפי החשד, הפסיכולוג ניסה להשמיד חלק מהראיות לפני הגעת החוקרים. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) את מעצרו ביום אחד.

לפי החשד, הפסיכולוג שמע כי המשטרה מחפשת אחריו ונמלט לבית אמו שבמרכז תל אביב. ואולם, כאשר הגיעו לבית האם בלשי ימ"ר תל אביב, החשוד לא נמצא שם. לאחר מכן, הגיעו החוקרים לביתו, שם הוא מתגורר עם חברתו לחיים. הם החרימו מחשב נייד, מחשב נייח, טאבלט וטלפון סלולרי, שחלקם הכילו מאות סרטונים של ילדים שמקיימים יחסי מין ומבצעים אקטים מיניים. על אף התכנים שנתפסו, המשטרה מניחה כי החשוד ניצל את טווח הזמנים שבין הפשיטה על בית האם לבין הפשיטה על ביתו, ומחק חלק מהראיות.

הבוקר הוארך מעצרו ביום אחד בבית המשפט. השופט ירון גת נימק את ההחלטה ואמר כי "בנסיבות אלה, סבורני כי נשקפת מהחשוד סכנה שלא ניתן לצמצמה בחלופת מעצר בשלב זה". בנוסף לכך, הוחלט להוציא צו איסור פרסום על שמו של החשוד. זאת, לפי סנגורו, מחשש שהמוניטין שלו כפסיכולוג ילדים מצליח ייפגע.

הסנגור התנגד להארכת המעצר וטען כי אם הפסיכולוג ישוחרר הוא לא ינסה לשבש את החקירה או לפגוע בילדים שבהם הוא מטפל. "אני לא מצדיק את החזקת החומר שהחשוד החזיק, אבל הוא לא מתכוון לחזור לעבוד עם ילדים במהלך החקירה. הפסיכולוג הסביר לי דברים שלא אפרט, אבל הוא חי עם אישה ויש לו משפחה תומכת. אין ספק שזה מעורר אי נוחות, אבל מדובר בקבוצה מאוד ספציפית (המטופלים שלו) שהמשטרה יכולה לשמור ולדעת שהיא לא נפגעה".

עוד לקריאה בוואלה! NEWS:
שוטר בדרגת ניצב-משנה חשוד בקבלת טובות הנאה מעבריינים
פתרון למשבר: מאבטחים יוצבו עד סוף שעות הלימודים בבירה
"ילדי אוסלו": הצעירים הפלסטינים לא מאמינים באבו מאזן

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully