וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר בדרגת ניצב-משנה חשוד בקבלת טובות הנאה מעבריינים

יהושע בריינר

12.10.2015 / 11:54

הקצין הבכיר מהצפון נעצר והובא לחקירה במח"ש, שחושדת כי התרועע עם עבריינים. לפי הראיות שנאספו, העבריינים - שצפויים להיחקר - השתתפו באירועים משפחתיים של הקצין הבכיר. במח"ש בודקים אם השוטר העביר להם מידע פנימי

סגן ראש השב"כ רוני אלשיך, 1 באוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
ייאלץ להתמודד עם שורת הפרשות של קצינים במשטרה. רוני אלשיך המפכ"ל החדש/נועם מושקוביץ

יום לאחר מינוי אלשיך למפכ"ל, מתפרסמת פרשת שחיתות חדשה במשטרה: קצין בדרגת ניצב משנה, המשרת באזור הצפון, נעצר הבוקר (שני) והובא לחקירה במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שקיבל טובות הנאה מעבריינים. על פי החשד, הקצין התרועע עם עבריינים מאזור הצפון. הוא חשוד גם בהפרת אמונים. בפרשה צפויים להיחקר גם עבריינים שלכאורה קיימו קשרים הדוקים עם הקצין.

על פי הראיות שנאספו בחודשים האחרונים במח"ש, העבריינים השתתפו באירועים משפחתיים של הקצין הבכיר. במח"ש בודקים אם ניצב המשנה העביר להם מידע מתוך המשטרה. הקצין נעצר הבוקר והחקירה מנוהלת על ידי צוות חשיפה של המחלקה לחקירות שוטרים. על פי החשד, הקשרים עם העבריינים נמשכו כמה שנים, מאז שהקצין שירת בדרגות זוטרות יותר.

חקירתו של הנצ"מ באה יום לאחר אישור מועמדותו בממשלה של סגן ראש השב"כ רוני אלשיך לתפקיד מפכ"ל, שעתיד להתמודד עם פרשות מסוג זה שטפלו במשטרה בשנה האחרונה. מועמדתו גם אושרה על ידי ועדת טירקל.

לקריאה נוספת:
ועדת טירקל אישרה את מינויו של אלשיך לתפקיד המפכ"ל
מינויים רגישים ושיפור התדמית: אתגרי המפכ"ל הנכנס

עם כניסתו של אלשיך לתפקיד מפכ"ל המשטרה, יעמוד בפניו האתגר הגדול ביותר - החזרת אמון הציבור במשטרה לאחר שורת פרשות מביכות שפקדו אותה ונחשפו לאחרונה באמצעי התקשורת. פרשות מין לצד המחדל במוקד 100 של המשטרה שהוביל לחטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים בקיץ שעבר, כמו גם פרשת ישי שליסל, שדקר למוות את הנערה שירה בנקי ופצע שישה צועדים נוספים במצעד הגאווה בירושלים – כל אלו פגעו מאוד בתדמית המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully