וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה יעץ לקניה ווסט: "מי יבחר בשחור משיקגו לנשיאות?"

11.10.2015 / 21:45

נשיא ארה"ב, הידוע בחוש ההומור שלו, תמך במוזיקאי שהודיע כי ירוץ לנשיאות ב-2020. "תהיה קו?ל עם אנשים משונים שחושבים שהם בריאליטי", המליץ אובמה לווסט, שנשוי לכוכבת ריאלטי

צילום: רויטרס עריכה: מתן חדד

נשיא ארצות הברית ברק אובמה עקץ אתמול (שבת) את הראפר קניה ווסט, שהצהיר לאחרונה כי ירוץ לבית הלבן, והשיא לו עצות כיצד לחתור לקריירה פוליטית מוצלחת. "קודם כל, חייבים לבלות זמן רב בהתמודדות עם כמה דמויות משונות שמתנהגות כאילו הן בתכנית ריאליטי. אז אתה צריך להיות קו?ל עם זה", אמר אובמה ושעשע קהל תיאטרון שהגיע לאירוע התרמה. אובמה התייחס בדבריו לאשתו של ווסט, קים קרדשיאן, כוכבת תכנית הריאליטי "הקרדשיאנס".

"הטיפ החשוב השני: לומר שיש לך 'פנטזיה יפה, אפלה ומעוותת' – נחשב ל'מסר שלא לציטוט' בפוליטיקה. אתה לא יכול לומר את זה", בהתייחס לאלבומו הפופולרי של ווסט, Dark Twisted Fantasy. "והטיפ השלישי: אתה באמת חושב שהמדינה הזאת הולכת לבחור איש שחור משיקגו עם שם מצחיק לתפקיד נשיא ארצות הברית? זה מטורף! זה ממש טירוף!", חתם הנשיא וזכה למחיאות כפיים סוערות. אובמה התגורר בחלק הדרומי של שיקגו לפני שנבחר לנשיאות.

ווסט חשף במהלך נאום ארוך שנשא בטקס פרסי הווידאו (VMA) של ערוץ המוזיקה MTV כי הוא מתכוון לרוץ לנשיאות ארה"ב בשנת 2020. עם זאת, לפני שהצהיר על כך הודה כי התמסטל לפני הטקס.

לקריאה נוספת:
הרפובליקנים הופתעו: יו"ר בית הנבחרים ביינר התפטר מתפקידו
בתמיכת אובמה והקונגרס: 6,000 עברייני סמים ישוחררו מהכלא

נשיא ארצות הברית ברק אובמה, המוזיקאי קניה ווסט. AP, עיבוד תמונה
הנשיא השחור הבא? אובמה משיא עצות לקניה ווסט/עיבוד תמונה, AP

אובמה פתח את דבריו באירוע ההתרמה, שבו הופיע ווסט, בבדיחה על הצטרפותו של המוזיקאי למרוץ להחלפת יו"ר בית הנבחרים ג'ון ביינר הרפובליקני שהתפטר לא מזמן. "עוד זמן קצר אתם הולכים להקשיב לאדם שממה שאני שומע – מעוניין לפתוח בקריירה פוליטית", שלהב אובמה את הקהל. "קניה חושב להציע את עצמו בתור יו"ר בית הנבחרים. אי אפשר להיות יותר מוזר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully