וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי המחבלת: "ברוצח רבין לא ירו, למה בבת שלי כן?"

אלי אשכנזי

10.10.2015 / 12:35

שייח זידאן עאבד, אביה של איסרא שניסתה לבצע פיגוע דקירה בתחנה המרכזית בעפולה ונורתה, אמר כי "כוחות הביטחון היו יכולים לבחור בדרך אחרת כדי להשתלט על המצב". הוא הוסיף כי הוא מתפלל לרגיעה: "שתיעצר שפיכות הדמים"

צילום מסך

שייח זידאן עאבד, אביה של איסרא שניסתה לבצע אתמול פיגוע דקירה בתחנה המרכזית בעפולה ונורתה, תקף היום (שבת) את כוחות כוחות הביטחון שירו בבתו, שלטענתו חפה מכל פשע. "אני רוצה להציג את ההבדל באופן ההתנהלות מול הערבים והיהודים", אמר בריאיון לאתר פאנט. "לדוגמה, אף אחד לא זוכר את אותו הרוצח שהרג את רבין. הוא נמצא בכלא חי ובועט, וככל הנראה לא נפגע אפילו ממכה אחת. בניגוד אליו, אישה חפה מפשע עומדת במקום, כולם ראו את התמונה והסרטון. רוצח רבין לא נפגע, בעוד שאדם שלא עשה דבר נפגע".

לדבריו, אותם אנשים שירו בבתו היו יכולים להימנע מהירי. "היה ביכולתם לבחור בדרך אחרת כדי להשתלט על המצב. כל העולם רואה את ההבדל בהתמודדות עם המצב", אמר.

עאבד ציין כי הוא מקווה שהמצב המתוח בארץ יירגע, וכי החיים ישובו למסלולם. "אנו מתפללים לאללה שיעצור את שפיכות הדמים ברחבי הארץ. אנו מקווים כי מצבה של בתי ישתפר בבית החולים ושמה שקרה לה יהיה שיעור לכולם. אני מקווה שאנשים יהיו סבלניים ונבונים. אנו לא רוצים שהארץ תבער, ואנו לא מעוניינים במעשי ונדליזם, משום שהחיפזון הוא מהשטן".

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע דקירה בירושלים: שני פצועים בינוני וקל, המחבל חוסל
למרות המהומות, תושביה היהודים של יפו לא חוששים: "אלה רק קיצונים"
אבנים על כביש 6, בקבוקי תבערה במשולש: מהומות הלילה ברחבי הארץ

המחבלת אסרא עאבד, מבצעת ניסיון הפיגוע בתחנה מהרכזית בעפולה , אוקטובר 2015. טוויטר, צילום מסך
המחבלת שניסתה לבצע את פיוע הדקירה בעפולה, איסרא עאבד/צילום מסך, טוויטר

עאבד הודה לראש עיריית נצרת, עיר מגוריו, שתמך בו לאחר שנודע לו כי בתו היא זו שנורתה. "אנו מודים לכל האנשים שעמדו לצדנו וסייעו לנו במצוקתנו. אני מודה לעלי סלאם, ראש עיריית נצרת, שליווה אותי מהשנייה הראשונה. הוא הרגיע אותי דרך מקורותיו ואמר לי שבתי עדיין בין החיים. העין דומעת והלב מתאבל, אך אנו לא הולכים נגד דינו של האל", אמר.

בשיחה עם וואלה! NEWS, סיפר עאבד כי בתו הייתה תלמידה מצטיינת לכל אורך השנים, וגם היום בלימודי התואר השני שלה. "היא בחורה שאפתנית ומצטיינת בלימודיה. שואפת תמיד להיות ראשונה ולהיות הכי טובה. לא הסתפקה בציון שהוא פחות ממאה", אמר.

איסרא עאבד, בעלת תואר ראשון מהטכניון, היא גרושה ואם לילדה המתגוררת בבית הוריה בשכונה המזרחית בנצרת. אזרחים שהיו בזירת הפיגוע תיעדו את הרגע שבו היא נורתה ונפגעה לאחר שניסתה לדקור חייל. בסרטון נראית האישה כשהיא מניפה את הסכין כשמסביבה אנשי כוחות הביטחון עם נשקים שלופים. ניתן לראות אזרחים שמנסים לפגוע בה, בעוד הצעירה עומדת עם הסכין במרכז התחנה. בסופו של דבר, לוחמי מג"ב, חיילים ומאבטח סוגרים עליה, ובלית ברירה יורים לכיוונה. היא נפגעה והיא במצב בינוני. חמישה אנשים לקו בחרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully