וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור האבנים: אשתו של ראש מועצת שומרון וילדיה נפצעו קל

9.10.2015 / 17:59

אוריה דגן ושלושת ילדיה היו בנסיעה באזור שילה בדרכם למאהל המחאה של האב בירושלים, כשרכב התנגש בהם בעקבות יידוי אבנים על הכביש. יוסי דגן, השובת בשל המצב הביטחוני: "קשה לראות את אשתך והילדים במצב כזה"

עריכה: מתן חדד

אוריה דגן, אשתו של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ושלושת ילדיהם נפגעו היום באורח קל יחד עם שני אנשים נוספים בתאונה באזור שילה שבבנימין. התאונה אירעה לאחר שאלמונים יידו אבנים לעבר הרכב. מחקירת האירוע עולה כי רכב שבסביבתו יודו אבנים התנגש ברכבה של אוריה וילדיה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שערי צדק שבירושלים.

"על הכביש היו שני כלי רכב", סיפר פרמדיק מד"א אילן קליין שהגיע לזירה. "בתוך הרכבים היו בסך הכול שישה פצועים, מתוכם שלושה ילדים, כולם במצב קל. לאחר שהוצאנו אותם מהרכבים המטרה הייתה להעניק להם טיפול מהיר בשטח ולפנות אותם משם בדחיפות לבית החולים".

אוריה וילדיה היו בדרכם לירושלים, שם עורך יוסי דגן שביתת שבת מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו, במחאה על המצב הביטחוני. דגן הקים את סוכת המחאה בשבוע שעבר בעקבות הירי בשומרון, שבו נהרגו בני הזוג נעמה ואיתם הנקין. הוא הודיע כי בכוונתו להישאר במקום עד שנתניהו ייענה לדרישותיו "להשיב את הביטחון לכבישים, להתיר בנייה ביישובים ולהקים יישוב חדש במקום הפיגוע".

עוד בוואלה! NEWS:
המחבלת מעפולה: ישראלית מנצרת, סטודנטית באוניברסיטה העברית
הפגנות מול הגדר ברצועה: 5 הרוגים ועשרות פצועים מאש צה"ל
"מנע את נפילת דמשק": גנרל איראני בכיר נהרג בקרבות בסוריה

אשתו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן, אוריה, ושלושת ילדיהם בבית החולים לאחר שנפגעו בתאונה שנגרמה כתוצאה מיידוי אבנים, אוקטובר 2015. מד"א
יוסי דגן ואשתו בבית חולים שערי צדק/מד"א

"קשה לראות את אשתך והילדים במצב כזה", אמר דגן היום. "החשש מאירוע כזה תמיד קיים בראש וכשזה קורה אתה אף פעם לא מוכן. האירוע הזה מחזק את התחושה שלי שפשוט אין ברירה. שהדרישה לביטחון מוצדקת יותר מאי פעם. טרור האבנים, ועל אחת כמה וכמה פיגועי ירי ודקירה, הם לא שגרה שאנחנו מוכנים להתרגל אליה".

בשני האחרון ארגן דגן הפגנה באזור אוהל המחאה, שאליה הגיעו אלפי אנשים, ביניהם שר הרווחה חיים כץ, שר התיירות יריב לוין, שר הקליטה זאב אלקין וח"כ אורן חזן, כולם ממפלגתו של ראש הממשלה. "ראיתי מחזות שראש מועצה בישראל לא צריך לראות", אמר דגן בהפגנה. "אומרים מילה אחת, די. באנו למי שנבחר על ידי העם ועל ידינו וכל הדרישות שלנו אליו. אנחנו כאן כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, כאן כדי לבנות את ארץ ישראל יהודה שומרון ירושלים וכל מקום. מכובדי בממשלה - את ארץ ישראל בונים במעשים לא בדיבורים".

דגן הוסיף כי היישוב היחיד שהממשלה הקימה ביהודה ושומרון בקדנציה הזו – רוואבי (עיר פלסטינית ליד רמאללה). הוא אמר כי המפגינים "דורשים מראש הממשלה ביטחון, שינוי תפיסה, לא רק פעילות כירורגית, צריך לפגוע בסביבה התומכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אשתו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן, אוריה, ושלושת ילדיהם בבית החולים לאחר שנפגעו בתאונה שנגרמה כתוצאה מיידוי אבנים, אוקטובר 2015. מד"א
בית החולים שערי צדק, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully