וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי מטריד במיוחד: כמה נשים שיכורות יסכימו לעלות לרכב של גבר זר?

13.10.2015 / 8:59

ג'ואי סאלד, מנהל ערוץ יוטיוב פופולארי, החליט לערוך ניסוי ולהציע לנשים זרות שיוצאות מפאב להצטרף אליו לנסיעה. למרבה הפלא, רובן הסכימו לעשות זאת

Joey Salads

אחרי שהבאנו לכם את הניסוי המסעיר שבדק האם גברים יעירו לאישה שמסתובבת עם ישבן חשוף, הגיע הזמן לניסוי חדש ורציני יותר ששם על המוקד תופעה חברתית מפחידה במיוחד. ג'ואי סאלד, צעיר בן 21 מארצות הברית, מנהל ערוץ יוטיוב פופולארי במיוחד אליו הוא מעלה סרטונים המציגים ניסויים חברתיים שונים או מתיחות משונות.

בשבוע שעבר החליט ג'ואי לקחת רכב ולשאול נשים זרות, אותן הוא עצר כשיצאו מפאב כשהן שתויות, אם הן מוכנות לבוא איתו לסיבוב. למרבה הפלא, רוב הנשים הסכימו על אף שלא הכירו אותו. לאחר שנכנסו לרכב נאלצו להתמודד עם שאלות קשות במיוחד: למה הן הסכימו לעלות? האם הן לא פחדו שיאנסו או יחטפו? מה הייתה המטרה?

הסרטון זכה לצפיות ושיתופים רבים, אך יוצרו זוכה לביקורות קשות. "הסרטון הזה מעודד את האשמת הקורבן מפני שהוא מעמיד את הנשים במרכז ולא את הפושעים. חטיפה ורצח מתרחשים מפני שבני אדם מבצעים פשעים, לא בגלל הדרך בה נשים מתנהגות. הדרך בה הסרטון מציג את הדברים מעודדת האשמת קורבן" אמר הדובר של האגודה האמריקאית לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית.

ניסוי לגיטימי וחשוב שמוכיח נקודה או האשמת נשים בפשעים בהם הן לא אשמות? צפו בניסוי המרתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully