וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי שבדק האם מישהו יעזור לילדה אבודה לשוב לאמה קיבל תפנית מצמררת

18.7.2015 / 10:33

סרטון חדש תיעד תגובות של אנשים כשילדה בת עשר אומרת להם שהלכה לאיבוד. התגובות היו ברובן מחממות לב, אלא שאז מגיע פדופיל מורשע

צילום מסך

מה הייתם עושים אם ילדה בת עשר הייתה ניגשת אליכם ברחוב ומספרת שאיבדה את אמה? כוכב הרשת דניס, שעומד מאחורי עמוד היוטיוב המצליח DennisCeeTv, החליט לבדוק את הסוגיה הזאת וגייס לשורותיו את תמי, ילדה-שחקנית מתוקה, שניגשה לעשרות זרים וביקשה מהם עזרה.

למרות התדמית הקרירה של ניו יורק, תושבים רבים עזרו לתמי הקטנה. אחד הציע לה כרטיס לאוטובוס ולרכבת התחתית, אחרים את הטלפון הסלולרי שלהם והיו כאלה שהרגיעו אותה והבטיחו שהכל יהיה בסדר. כמובן שהיו כאלה שהגיבו בגסות רוח, ואחד מהם הגדיל ודחף אותה בגסות, אבל אף אחד מהם לא סימל את מה שעתיד להגיע בסוף הסרטון.

אדם מבוגר עצר לעזור לתמי, וגבר שעובר שם במקרה ושומע את שיחתם תופס את הילדה בזרועה ומספר כי שמע את אמה קוראת לה, והוא יקח אותה אליה. כאשר האדם המבוגר אומר לו לעזוב אותה נוצר בינהם עימות מילולי, והגבר מנסה לגרור את הילדה בכוח. כאשר איש ההפקה מתערב הוא טען כי הילדה היא שכנה שלו, הם גרים בסמוך למקום, והוא יקח אותה לביתה.

דניס, שהפיק את הסרטון, התקשר מיד למשטרה. לאחר בדיקת שמו של הגבר במסוף התברר כי עומדים נגדו צווי חיפוש והרחקה, וכי מדובר בפדופיל מורשע מוכר. למרבה המזל הפעם מדובר בסרטון ואיש לא נפגע, אבל אסור לשכוח שמקרים כאלה מתרחשים במציאות, ורובם לא מסתיימים בצורה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully