וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הנרצח בפיגוע בי-ם: "צריך לנהוג בקיצוניות באנשים שפלים"

משה שטיינמץ

6.10.2015 / 20:11

אודל בניטה-בנט, שנפצעה בפיגוע הדקירה בשער האריות שבו איבדה את בעלה, נפגשה עם רעיית ראש הממשלה שהגיעה לבית החולים שבו היא מאושפזת. "ברוע ובלי רחמים דקרו אותי כ-12 פעמים"

צילום: רוני כנפו עריכה: טל רזניק

אודל בניטה-בנט, שנפצעה בינוני-קשה בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים, סיפרה היום (שלישי) לוואלה! NEWS מבית החולים הדסה עין כרם על השיחה שקיימה היום עם אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. בעלה, אהרן בנט, נהרג בפיגוע שאירע בשבת.

"דיברנו עם ראש הממשלה – ולא היה לנו מה לבקש ממנו, קשה בשלב הזה לבקש דברים", אמרה. "אבל הוא אמר שעם אנשים שפלים וקיצוניים צריך לנהוג בקיצוניות, ואני מסכימה איתו", אמרה בנט והוסיפה, "אנשים כאלה לא מחפשים שלום, אלא מלחמה".

בפגישתה עם נתניהו שחזרה בנט את הפיגוע הקשה שבו איבדה את בעלה. "ברוע ובלי רחמים דקרו אותי כ-12 פעמים, את בעלי אני חושבת שדקרו יותר מ-40 פעמים. זה לא נקרא לחפש שלום ולא להילחם על האדמה ועל הארץ".

עוד בוואלה NEWS:
הממשלה נחושה להרוס בתי מחבלים - אבל זה לוקח לה שנה
מעצר דומרני "הציל" את המעוז האחרון של אברג'יל בדרום
היכונו ליורה: מהלילה - גשם לפרקים וסיכוי לסופות רעמים

שרה נתניהו מבקרת את פצועי פיגוע הדקירה בעיר העתיקה, אודל בנט ובנה נתן בנט. בית החולים הדסה עין כרם. אוקטובר 2015. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"מודה על החיבוק החם". אודל ושרה נתניהו, אמש/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

עוד בפגישה הודתה בנט על החיבוק החם שקיבלה מכלל הציבור. "עם ישראל מחבק אותי וזה נותן לי המון כוח", אמרה. "לא הייתי יכולה לעבור את זה בלי החיבוק החזק והאמיץ של כולם. אני מרגישה שעם ישראל הוא משפחה ואני מודה לכולם על כך". בנט גם סיפרה על העתיד הצפוי לה ולילדיה: "אני צריכה למלא מקום של אבא ואימא ביחד".

"יש כאן שנאה עמוקה ורשע שאי אפשר בכלל לתאר ולדמיין", אמרה אשת ראש הממשלה. "זה ממש רצח, שחיטה. לדעתי, כל אחד ואחד באותו רחוב שהתעלל בה, וצעק עליה ושתה קולה מול הפנים שלה, של אישה שהולכת אולי למות, כל אחד ואחד מהם הוא הרוצח השפל ביותר שיכול להיות. אני באמת מקווה שכולם יבואו על עונשם ושיהודים לא יעמדו ככה לשחיטה".

מוקדם יותר השבוע סיפרה בנט כי בדקות שלאחר האירוע, כאשר זעקה לעזרה, הקהל שהקיף אותה סרב להגיש לה עזרה. "ניגשתי לערבי, הייתי על הרצפה וניסיתי להיעזר בו כדי לקום", אמרה אודל בדמעות. "אמרתי לו 'אני אשלם לך גם מיליון שקל, קח אתי את הילדים ורוץ איתי', הוא צחק עליי ואמר לי 'תמותי'. רצתי ונשכבתי על הרצפה והתחילו לצאת ערבים מכל הכיוונים וכוחות הביטחון סגרו את הזירה. ניסו לפגוע עוד במי שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully