וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו ליורה: מהלילה - גשם לפרקים וסיכוי לסופות רעמים

6.10.2015 / 17:21

המערכת הראשונה לעונת הגשמים של 2015/6 תלווה אותנו ביומיים הקרובים. השיא הלילה ומחר בבוקר, עם גשם מהצפון ועד צפון הנגב. יש חשש לשיטפונות. בחמישי ובשישי - גשם קל. צפו בתחזית המעודכנת מאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

אחרי חודשים ארוכים שכללו חום, לחות ואובך - הערב (שלישי) צפוי לרדת היורה. מדובר במערכת ראשונה לעונת הגשמים של 2015/6 והיא עשויה להניב נקודתית עשרות מילימטרים של גשם. בחלקים שונים של הארץ כבר ירדו כמה טיפות הבוקר, אולם רק בשעות הערב המאוחר והלילה צפוי גשם של ממש, בעיקר בצפון ובמרכז. בדרום יש סיכוי לגשם מקומי.

ברקים בתל אביב. קובי אליהו
ברקים בשמי גוש דן/קובי אליהו

גם מחר יירד גשם מקומי מצפון הארץ עד צפון הנגב, אולם הוא יילך וייחלש לקראת ערב. יחד עם הגשם, תחול ירידה בטמפרטורות, שיהיו נמוכות מהרגיל לעונה. קיים חשש לשיטפונות בבקעת הירדן, מדבר יהודה וים המלח. בחמישי ובשישי יש סיכוי לגשם מקומי בעיקר בצפון ובמישור החוף. לפי חזאי ערוץ 10 אליאור גיל, משעות הבוקר המאוחרות של יום שישי מזג האוויר מתייצב, ומתחילת השבוע הבא שוב נראה התחממות. לדבריו, התחזיות העונתיות אמנם מנבאות סתיו גשום, אך מדובר במודלים גלובליים, שעשויים להשתנות, ומהימנותם לא גבוהה במיוחד.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
נתניהו על ביקורת השרים: "ממנהיגי ציבור נדרשת אחריות"
ליברמן באולפן וואלה בעקבות ההסלמה בבירה: "אל תקנו יותר מסוחרים ערבים"
בצל המתיחות: אבו מאזן מצהיר שהפלסטינים "לא רוצים הסלמה"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גשם ראשון בתל אביב, נובמבר 2011. דרור עינב, דרור עינב
גשם בתל אביב/דרור עינב, דרור עינב

הטמפרטורות החזויות להלילה ולמחר: בירושלים, רק 16 מעלות הלילה, ו-23 מחר בשיא הצהריים. בתל אביב 25-22, בחיפה 24-20, בטבריה 29-23, בצפת 22-14, בקצרין 25-16, בעמקי הצפון 27-18, בעמק בית שאן 30-20, בשפלה 26-22, במישור החוף הדרומי 27-23, בצפון הנגב 27-20, בהר הנגב 23-16 ובאילת מ-25 מינימום הלילה עד 32 "בלבד" מחר.

וואלה! מזג אוויר

צפו במכ"ם הגשם המתעדכן

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully