וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי מעזה, נער נדקר למוות בקטטה. הכותרות המרכזיות שעשו את החג

רקטה התפוצצה בשטח פתוח באשכול, צה"ל תקף בתגובה. צה"ל פשט על בית המחבל מהפיגוע בעיר העתיקה בירושלים. פלסטיני בן 12 נהרג מאש צה"ל בהפרות סדר בבית לחם. נער בן 15 נדקר למוות בקטטה בקריית גת. אלה הכותרות המרכזיות משמחת תורה

רקטה התפוצצה בשטח פתוח באשכול; צה"ל תקף ברצועה

שתי רקטות שוגרו אתמול בערב (ראשון) לעבר שטח ישראל מרצועת עזה. הראשונה התפוצצה בשטח הרצועה, לאחר שהושמעה אזעקת צבע אדום בעלומים ובנחל עוז שבמועצה האזורית שער הנגב. השנייה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה, זאת מבלי שהושמעה אזעקת צבע אדום לאחר השיגור.

בתגובה, צה"ל תקף הלילה תשתית טרור של חמאס בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "לא נסבול ירי מצד ארגוני הטרור לעבר שטח מדינת ישראל ונמשיך לפעול בחומרה נגד כל ניסיון להפר את השקט ביישובי הדרום". לדברי צה"ל, "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

צה"ל פשט על בית המחבל מהפיגוע בשער האריות בירושלים

מגורמים צבאיים נמסר כי במהלך הלילה נכנס כוח צה"ל לכפר הפלסטיני סודרא שמצפון לרמאללה ופשט על ביתו של המחבל שרצח שני גברים בשער האריות בירושלים, מוהנד שפיק, ביום שבת. לאחר סיום הפעולה יצא הכוח מהכפר תוך שהוא סופג ידויי אבנים ובקבוקי תבערה של התושבים הפלסטינים. באירוע לא נפגע איש.

צה"ל פשט על ביתו של שפיק פעמיים באותה היממה. המחבל, שחוסל לאחר שדקר למוות שני בני אדם ופצע אישה באורח קשה ואת בנה בן השנתיים באורח קל. יומיים לפני הפיגוע התייחס שפיק בעמוד הפייסבוק שלו למהומות שאירעו בשבועות האחרונים בהר הבית, ואמר: "האינתיפאדה השלישית החלה".

שני פלסטינים נהרגו במהלך הפרות סדר בשטחים

פלסטיני נהרג הלילה לאחר שנורה בבטנו במהלך הפרות סדר באזור טול כרם. על פי כלי תקשורת ערביים ההרוג הוא חדיפה סלימאן, בן 18 מהכפר בלעא שסמוך לטול כרם. כמו כן, עבד א-רחמן עבידאללה, נער פלסטיני בן 12, נהרג היום מאש צה"ל במהלך הפרות סדר במחנה הפליטים אל-עאידה בבית לחם, ליד הכניסה לעיר. על פי כלי תקשורת פלסטיניים, הוא פונה במצב קשה לבית החולים בבית ג'אלה אחרי שנורה בחזהו, ככל הנראה באמצעות רובה רוגר. בבית החולים הוא עבר ניתוח, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

גורם צבאי התייחס לאירוע שבו מת עבידאללה ואמר כי בימים האחרונים "מתנהלות הפרות סדר קשות באזור בית לחם, במחנה הפליטים אל-אעידה ובקבר רחל, במטרה לפגוע באזרחים ובכוחות הביטחון". הגורם הוסיף כי החל משעות הבוקר התפתחו הפרות סדר באזור קבר רחל, ובמהלכן נדרשו הכוחות להשתמש באמצעים לפיזור הפגנות, כולל ירי ברובה רוגר לעבר מסית מרכזי וגורמים שסיכנו את הכוחות.

חשד לרצח: בן 15 נדקר למוות בקטטה בקריית גת

מאור אלמקייס בן ה-15 נדקר הלילה למוות במהלך קטטה ברחוב משעול שמשון בקריית גת. הנער נדקר בגבו וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו אותו במצב קשה לבית החולים ברזילי באשקלון. בדרך לבית החולים הידרדר מצבו והפך לאנוש. הצוותים ביצעו בו פעולות החייאה אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

בשעות הבוקר נעצרו שני קטינים בחשד לביצוע המעשה, ושני צעירים נוספים עוכבו לחקירה. מהמשטרה נמסר כי בשלב זה כל הכיוונים נחקרים, אולם ככל הנקרה מדובר בסכסוך קודם בין המעורבים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

על רקע המתיחות בין המדינות: מטוס רוסי נכנס לשמי טורקיה

מטוס קרב רוסי חדר היום למרחב האווירי של טורקיה, בשמי מחוז הטאי הדרומי, הסמוך לגבול עם סוריה - כך נמסר ממשרד החוץ הטורקי. לפי ההודעה, שני מטוסי קרב טורקיים הוזנקו לעבר המטוס ואילצו אותו לחזור לסוריה, משם הגיע.

טורקיה "גינתה בחריפות" את הפרת ריבונותה ואף זימנה את שגריר רוסיה במדינה לשיחת הבהרה בנושא במשרד החוץ הטורקי. בהודעה רשמית נמסר כי אנקרה דרשה כי "כל הפרה מסוג זה לא תחזור על עצמה", אחרת "רוסיה תהיה אחראית לכל תקרית שעלולה להתרחש".

הולך רגל בן 40 נהרג מפגיעת מונית באשדוד; הנהג עוכב לחקירה

הולך רגל כבן 40 נהרג הבוקר בתאונת דרכים באשדוד. הגבר חצה את הכביש שלא במעבר חצייה, ונפגע על ידי מונית. מותו נקבע במקום על ידי צוותי רפואה.

כוחות משטרת אשדוד הוזעקו למקום. הנהג הפוגע עוכב לחקירה ובוחן אגף התנועה בודק את נסיבות התאונה. זהותו של הגבר טרם ידועה.זמן קצר לאחר התאונה כיוונו השוטרים את התנועה באזור. הכביש נסגר לתנועת כלי רכב מצפון לדרום במשך זמן מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully