וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקטנים עדיין לא מבינים": שבת ראשונה במשפחת הנקין בלי אבא ואמא

4.10.2015 / 0:44

ארבעת הילדים, שאיבדו את הוריהם בפיגוע הירי בשומרון, העבירו את השבת הראשונה בבית משפחת הוריה של האם בפדואל. "מבחינתם זו הייתה עוד שבת אצל סבא וסבתא", סיפר מקורב למשפחה. בגלל החג, השבעה תחל רק בשלישי. "זה מקשה עליהם מאוד"

צילום: רוני כנפו

שבת קשה עברה על משפחת ערמוני וארבעת היתומים מפיגוע הירי בחמישי האחרון. לאחר הלוויית הזוג, איתם ונעמה הנקין, בשישי האחרון, חזרו הוריה של נעמה, חנן והילה, לביתם שבהתנחלות פדואל שבשומרון עם הבן מתן בן התשע והתכוננו לשבת הראשונה בלי ההורים. שלושת אחיו הקטנים המתינו להם בבית ולא הלכו ללוויה. אמש (שבת) הגיע לבית המשפחה גורם צבאי ועדכן אותם בהתפתחות ובהתקדמות החקירה.

מקורב למשפחה סיפר כי "שלושת האחים הקטנים עדיין לא מבינים, במיוחד התינוקת. מבחינתם זו הייתה עוד שבת אצל סבא וסבתא". לדבריו, "גם הם, לצד הטיפול בילדים, עסוקים באבל הפרטי שלהם. לפני הפיגוע הם היו משפחה שקטה ומופנמת – ועכשיו, במצב הנוכחי, הם עוד יותר מתכנסים אל תוך עצמם". נוסף על כך, "בגלל חג הסוכות, רק ביום שלישי הם יתחילו לשבת שבעה - דבר שמקשה עליהם מאוד", אמר המקורב.

קריאה נוספת:
מקורבי נתניהו על הביקורת מהבית היהודי: "ניצול ציני של פיגועים"
השטח בגדה מבעבע, אך הדרך לאינתיפאדה שלישית עדיין ארוכה
בעקבות הפיגוע: עצרות מחאה נגד הממשלה; "תג מחיר" ברמאללה

נעמה ואיתם הנקין שנרצחו בפיגוע הירי בשומרון עם ילדיהם. באדיבות המשפחה
איתם והילדים/באדיבות המשפחה

במהלך השבת ניסו הוריה של נעמה לחבק את נכדיהם, שנכחו ברכב המשפחתי יחד עם הוריהם בעת הפיגוע הרצחני ולא נפגעו. גם תושבי היישוב, אשר מכירים מקרוב את רצף הפיגועים של השנים האחרונות, כאבו את כאב המשפחה וחלקם אף העלו זיכרונות ישנים מפיגועי עבר בהם נהרגו שני תושבי פדואל בציר המוביל ליישוב.

הרב אלימלך שפירא, תושב היישוב, נרצח בשנת 2002 בעת שחוליית מחבלים ירתה לעבר מכוניתו כשחזר הביתה דרך ציר פדואל. באותו המקום ממש, נפצע גם חברו הקרוב, הרב אליצור לילנטל. שפירא השאיר אחריו אלמנה ושמונה ילדים שעדיין מתגוררים במקום.

תושב נוסף הוא מאיר ליקסינברג, שנרצח שנה לאחר שעזב את היישוב ועבר להתגורר עם משפחתו באיתמר, שגם כן בשומרון. ליקסינברג נורה למוות בשנת 2001 בסמוך למקום שבו נרצחו נעמה ואיתם הנקין בחמישי האחרון. לאחר מותו, אלמנתו וילדיו חזרו להתגורר באיתמר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
נעמה ואיתם הנקין שנרצחו בפיגוע הירי בשומרון עם ילדיהם. באדיבות המשפחה
נעמה והילדים/באדיבות המשפחה

לדברי אחד התושבים, "האווירה ביישוב קשה מאוד. מדובר במשפחה ותיקה שמתגוררת פה שנים רבות". לדבריו, "הם הגיעו לפדואל בשנת 1992 ומתגוררים פה זמן רב. גם ילדיהם הם חלק מהנוף האנושי של היישוב, זה כואב שכך נעמה נרצחה". עוד הוסיף כי "זה מחזיר אותנו לימים קשים וכואבים מהעבר. היישוב כבר ידע בעבר פיגועי ירי וזה מחזיר את המשפחות ואת התושבים לאותם ימים, ואף מעלה תחושות קשות".

עוד הוסף התושב, "זה לא קל לאף אחד, בטח שלא לבני המשפחה שאיבדו את יקיריהם. הם מאוד נסערים מאז שנודע להם על האסון הכבד שפקד את משפחתם". אותו השכן סיפר שהוריה של נעמה "עסוקים בארבעת הילדים, ואנחנו מנסים לעזור להם כמה שניתן. חשוב לזכור שמדובר באנשים בני 50 שלפתע הפכו להיות הורים של ארבעה ילדים קטנים". כמו כן, התושב הסביר כי זה מוקדם מדי לדון על החלטות עתידיות לגבי גידול הילדים. "לצד ההתעסקות עם האבל האישי, הם מוקפים בכל שעה במשפחה וחברים שתומכים ומסייעים להם עד כמה שניתן".

(עדכון ראשון: 23:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully