וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי נתניהו על הביקורת מהבית היהודי: "ניצול ציני של פיגועים"

רצף הפיגועים הוביל להסלמה גם בקרב חברי הממשלה ולביקורת קשה כלפי נתניהו. מקורבי ראש הממשלה דוחים את הביקורות ומשיבים אש: "ראוי ששרים יביעו את דעתם בפורומים פנימיים". הבית היהודי: "העלינו דרישות בטחוניות ונעקוב אחר ביצוען"

עריכה: שניר דבוש

ההידררות הביטחונית מעוררת גם מתיחות סביב שולחן הממשלה: בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו מתחו אמש (שבת) ביקורת חריפה על שרי מפלגת הבית היהודי, מבלי לנקוב מפורשות בשמם. "הטענה כאילו מפקדי וחיילי צה"ל אינם מקבלים את הגיבוי הראוי מקוממת ושקרית", אמרו בסביבת נתניהו, בין היתר, בהמשך לדברים שאמרה אתמול שרת המשפטים איילת שקד, לפיהם על ראש הממשלה לתת לצה"ל את חופש הפעולה בשטחים "ביד חזקה", ואף דרשה לחזק את המתנחלים על ידי הרחבת הבנייה בהתנחלויות בתגובה לפיגועים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו באו"ם. אוקטובר 2015. AP
סובל ממתיחות גם סביב שולחן הממשלה. בנימין נתניהו בנאומו באו"ם/AP

עוד הוסיפו מקורבי נתניהו כי "נמאס מניצול ציני של פיגועים נוראיים, על ידי שרים שרוצים להפיק רווחים פוליטיים ולהעלות לסדר היום הצעות שכבר ממילא מבוצעות על ידי מערכת הביטחון, בהנחיית ראש הממשלה ושר הביטחון".

לדבריהם, "יש שרים שמתנהגים כמו נוער בפייסבוק ועדיין לא מבינים את משמעותה של חברות בממשלה ואת האחריות הנלווית לה", ברמיזה לשרה שקד. "ראוי ששרים יביעו את דעתם בפורומים פנימיים וישאירו את הטיפול המבצעי בענייני ביטחון לשרים ולגורמים שאמונים על כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שר החינוך נפתלי בנט, ישיבת סיעת הבית היהודי, הכנסת, 20 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
"אין לנו זמן לפוליטיקה". יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט/נועם מושקוביץ

כמו כן, עושה רושם שהדברים כוונו גם לשר החינוך, נפתלי בנט, שפרסם בחמישי האחרון, לאחר הפיגוע בו נרצחו נעמה ואיתם הנקין בשומרון, הודעה תחת הכותרת 'דרישות הבית היהודי בעקבות רצח ההורים'. בהודעה נכתב כי סיעתו דורשת "הפסקת קשירת ידי הלוחמים ומתן גיבוי למפקדי השדה, בנייה מיידית של שכונה או יישוב כתגובה על כל פיגוע, והחזרת הרוצחים מעסקת שליט לכלא מיידית". על דברים אלה אמרו בסביבת נתניהו: "אי אפשר להיות בממשלה ובאופוזיציה בעת ובעונה אחת".

מהבית היהודי נמסר בתגובה לדברים שהשמיעו מקורבי נתניהו: "ישראל תחת מתקפת טרור ואין לנו זמן לפוליטיקה. העלינו דרישות בטחוניות ונעקוב אחר ביצוען".

(עדכון ראשון: 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully