וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נמחץ למוות כשניסה לצאת ממעלית בני יורק

3.10.2015 / 10:17

ערן מודן בן ה-37 ניסה להימלט ממעלית בבניין בברוקלין שקרסה עקב עומס יתר אך לא הצליח. לדברי הרשויות, בסרטון האבטחה ניתן לראות את גופו לכוד בין המעלית לבין קומת הבניין. "הראש שלו היה בחוץ והגוף נשאר בפנים, הרגשתי את הדופק שלו נעצר"

הבניין שבו נמחץ למוות גבר ישראלי בברוקלין שבניו יורק, 3 באוקטובר 2015. pix11, צילום מסך
הבניין שבו נמחץ למוות הישראלי בניו יורק/צילום מסך, pix11

ערן מודן, ישראלי בן 37, נמחץ למוות הלילה (שבת) על ידי מעלית שממנה ניסה להיחלץ בשל עומס יתר ברובע ברוקלין שבניו יורק. על פי הערכת הרשויות בעיר, במעלית היו 14 בני אדם בעת שמודן ניסה להימלט ממנה. המשטרה דיווחה כי בסרטון האבטחה של הבניין, הממוקם בשכונת וויליאמסבורג, ניתן לראות כי גופו של הקורבן נתפס בין המעלית לבין אחת הקומות בעת שנתקעה. במשרד החוץ אישרו את מותו של מודן, בעל אזרחות אמריקנית וישראלית, ומסרו כי חברת הביטוח שלו מטפלת בהבאת גופתו ארצה.

שותפתו לדירה של המת, שנכחה באסון, סיפרה: "ראשו היה בחוץ אבל הגוף שלו היה בתוך המעלית". לאחר מכן, קרסה המעלית מטה וגופו של הגבר נמחץ בקומת הלובי. לדבריה, היא יצאה מהמעלית בקומת הלובי ורצה אליו כדי להעניק לו הנשמה מפה לפה. "הגעתי אליו והוא נראה כבר מת. הרגשתי את הדופק שלו נעצר. אמרתי לו שאני אוהבת אותו ושהוא יהיה בסדר, התחלתי אפילו לשיר לו", אמרה. על גופתו נמצאו חבלות חמורות בראש ובחזה.

עוד בוואלה! NEWS:
בריטניה: אחת מ-20 תקיפות רוסיות פגעה בדאעש; אובמה: "מתכון לאסון"
שני צעירים ותיירת נהרגו בשתי תאונות דרכים באזור לקיה שבנגב
טרור באוסטרליה: נער איראני רצח בשוטר בסידני - ונורה למוות

ערן מודן, ישראלי בן 37, שנמחץ למוות במעלית בברוקלין שבניו יורק, 3 באוקטובר 2015. פייסבוק, צילום מסך
בסרטון האבטחה התברר שהגבר נלכד בין המעלית לבין הקומה. ערן מודן/צילום מסך, פייסבוק

על פי המשטרה, בסרטון האבטחה של הבניין ניתן לראות כי המעלית, שיכולה לשאת רק עשרה בני אדם בכל עת, הייתה עמוסה יתר על המידה ולכן קרסה. סקוט שינדלר, מפקח שבחן את המעלית ביולי האחרון, אמר כי בסרטון ניתן לראות שהמעלית עצרה ושדלתותיה נפתחו, וכי גבר ניסה לצאת ממנה בעת שהייתה בין קומות הבניין. לפתע, המעלית קרסה ונפלה מטה, כך שהחלק העליון של גופו נתפס בין הקומה לבין המעלית.

מבדיקת הרשויות עלה כי במעלית המדוברת היו בעבר ארבעה ליקויים בטיחותיים שנפתרו מאז 2013. לפני שלוש שנים, התקבלו במחלקת הבטיחות של העירייה תלונות חוזרות ונשנות על המעלית, ביניהן שהיא "רועדת מטה ומעלה" בעת פעילותה וש"לא בטוח לעלות עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully