וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר אדם החשוד שאיים לרצוח את השגריר האמריקני בישראל

יהושע בריינר ויוסי אלי

1.10.2015 / 20:37

גבר כבן 30 מירושלים חשוד שהתקשר לשגרירות ארצות הברית בישראל ואיים לרצוח את דן שפירו. הוא נעצר, אך שוחרר ויישלח לבדיקה פסיכיאטרית. השגריר שוהה בימים אלה בניו יורק לרגל עצרת האו"ם

דן שפירו ובוז'י הרצוג בביקור בבית החולים סורוקה. יולי 2014. ניב אהרונסון
דן שפירו שוהה כעת בניו יורק/ניב אהרונסון

משטרת ירושלים עצרה אמש (רביעי) גבר בן 30 מירושלים בחשד שאיים לרצוח את שגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו - כך נודע לוואלה! NEWS. החשוד נעצר על ידי שוטרי מרחב מוריה לאחר שהתקשר לשגרירות האמריקנית בתל אביב ואיים על השגריר. הוא הובא הבוקר לבית משפט השלום בירושלים לדיון, שבסופו הוחלט לשחררו בתנאים מגבילים ולשלוח אותו להערכה פסיכיאטרית.

על פי החשד, החשוד התקשר לשגרירות ארה"ב בתל אביב והשמיע איומים לרצוח את שפירו. נציגים אמריקנים בשגרירות דיווחו על השיחה למשטרה וזו עצרה אותו. במשטרה חושדים כי הוא מעורער בנפשו ולכן הוא שוחרר בהסכמת שני הצדדים בבית המשפט. עם זאת נאסר עליו ליצור קשר עם עובדי הקונסוליה האמריקנית והשגרירות בישראל. עוד נאסר עליו להתקרב לבנייני הנציגויות האמריקניות בישראל למשך חצי שנה. בית משפט השלום הורה עוד לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

שפירו, דיפלומט יהודי-אמריקני המשמש כשגריר ארה"ב בישראל מאז 2011, נמצא כעת בניו יורק ומשתתף בעצרת השנתית באו"ם. בעבר שימש כיועץ בכיר לנשיא ארה"ב ברק אובמה ובהמשך היה לנציג מחלקת המדינה באיחוד האמירויות הערביות.

לקריאה נוספת:
נתניהו באו"ם: "לא משנה מה העולם יחליט, ישראל תעשה מה שצריך"
חוליית דאעש בצפון: "הם היו מוכנים לשעת השי"ן"
נגד הזמן: משפחת ההרוג ברומניה מנסה לאפשר שאיבת זרע לבנם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully