וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית שנייה ביום: נהג נפצע קל מיידוי אבנים בירושלים

1.10.2015 / 17:10

אדם כבן 50 שנסע בציר א-טור שבמזרח העיר ספג מטח אבנים על רכבו. שמשתו נופצה ושברי הזכוכית פצעו אותו באורח קל. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה. מוקדם יותר נפצעו כתבת BBC ובנה הפעוט מיידוי אבנים בתקוע

צילום: דוברות מואז גוש עציון, עריכה: גדי וינסטוק

גבר כבן 50 נפצע היום (חמישי) באורח קל מאבנים שיודו לעבר רכבו בציר א-טור שבירושלים. האבנים פגעו בשמשת מכוניתו והוא נפצע משברי הזכוכיות. כוח מג"ב שהיה במקום עצר בחשד ליידוי שני נערים ערבים בני 12 ו-14, תושבי א-טור. השניים הועברו לחקירה במרחב קדם של המשטרה. בשעה 16:43 התקבל במד"א דיווח על יידוי אבנים לעבר רכב במזרח העיר. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה העניקו לנהג טיפול רפואי ופינו אותו במצב קל לבית החולים הדסה בהר הצופים.

מוקדם יותר נפצעו כתבת ה-BBC אריקה מרום ובנה בן החצי שנה באורח קל מיידוי אבנים לעבר המכונית שבה נסעו בהתנחלות תקוע שבגוש עציון. שני ילדים נוספים שישבו גם הם במכונית הוגדרו נפגעי חרדה. כלי רכב נוסף, שבו נסע הרבש"צ של תקוע, נפגע אף הוא מהאבנים. בתגובה ירה הרבש"צ באוויר והבריח את המיידים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לאם ולבנה טיפול רפואי במקום והמשטרה פתחה בסריקות.

"אלה היו אבנים ענקיות, שבונים בתים איתן", סיפרה מרום. "הם פשוט זרקו הכול על הרכב שלנו. כל הזכוכיות התנפצו עליי ועל הילדים שלי. זה היה כל כך מפחיד. אבנים, מילדים קטנים, יכולות להרוג. צריכים לעשות משהו".

לקריאה נוספת:
"תיירת נפצעה מאישימאבן": הרשת סוערת בגלל ציוץ של אורן חזן
הקבינט אישר את התכנית שיזם נתניהו להחמרת ענישה למיידי אבנים

אישה ותינוקה בן החצי שנה נפצעו קל מיידוי אבנים ליד תקוע. צילום מסך
כתבת BBC שנפצעה מוקדם יותר היום מיידוי אבנים/צילום מסך

בתוך כך, משטרת מחוז ירושלים ערוכה היום בבירה בכוחות מתוגברים של מאות שוטרים ולוחמי מג"ב בשל קיום צעדת ירושלים. שוטרי התנועה פרוסים בכל רחבי העיר, חוסמים ומכוונים את התנועה לצירים חלופיים.

שלשום נפצעה תיירת יפנית באורח קל מאבנים שיודו לעבר חסם "שוטר" שבחברון. היא פונתה עם חבלה בראשה לבית חולים בירושלים.

לפני שבוע אישר הקבינט המדיני-ביטחוני את התכנית של ראש הממשלה בנימין נתניהו למלחמה במיידי אבנים ובקבוקי תבערה. התכנית כוללת שינוי נהלי פתיחה באש, הטלת עונשי מינימום למשליכי אבנים ובקבוקי תבערה, והטלת קנסות כבדים להורי קטינים שיורשעו בעבירות אלו. לפי התכנית, מהורים שלא ישלמו את הקנסות יישללו קצבאות הביטוח הלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully