וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים מסוגלים לזהות אישה בוגדנית במבט אחד בלבד

6.10.2015 / 11:19

מחקר בדק ומצא שרובם של הגברים יזהו האם האישה בה הם מביטים היא נאמנה או שהיא עלולה לבגוד בהם. לטענת החוקרים, יש לאבוליציה אחריות על החוש השישי הזה

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר

עובדה ידועה היא שלנשים יש חושים שלגברים אין. תקראו לזה אחוות אחיות, תקראו לזה תחושת בטן אימהית, אך ברוב הפעמים הן תמיד ידעו יותר טוב והידיעה תתבסס על חוש מעורפל שקיים אצלן במערכת. אבל גברים, יש לנו חדשות עבורכם - מחקר חדש שנערך באוסטרליה גילה שגם לכם יש חוש מיוחד במינו: אתם מסוגלים לזהות נשים שבוגדות בבני הזוג שלהן.

עבור המחקר, דוקטור סמנתה לייברס בחנה 100 גברים שלומדים בקולג'. כל גבר קיבל 17 כרטיסיות עליהן היו תמונות של שתי נשים: אחת שבגדה בבן הזוג שלה ואחת שלא. הנבחנים התבקשו להצביע על האישה שנראתה להם נאמנה יותר, ו-59 אחוזים מהם אכן הצליחו לקלוע למטרה. "אנחנו לא מצפים מהנבדקים להיות מדוייקים ב-100 אחוזים רק מצפייה של כמה שניות בפנים של מישהי. למעשה, אחוזי ההצלחה מרשימים למדי", סיכמה דוקטור לייברס.

אילוסטרציה. ShutterStock
"גברים פיתחו יכולת מסויימת להבחין ולהתרחק מנשים שנראות בוגדניות"/ShutterStock

האם האבוליציה אחראית לחוש השישי הזה? על פי ד"ר לייברס, הממצאים הללו אכן מצביעים על שינוי שחל בקרב גברים - הם פיתחו יכולת על שעוזרת להם שלא לפתח קשרים עם נשים שלא נראות להם שיהיו נאמנות במערכת יחסים רצינית. "למרות שיכולה להתקיים התאמה בין שני בני אדם, גברים פיתחו יכולת מסויימת להבחין ולהתרחק מנשים שנראות בוגדניות".

עוד באותו נושא

"למה בגדת בי?": צפו מה קורה כשאקסים מדברים על הכל

לכתבה המלאה

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully