וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה בגדת בי?": צפו מה קורה כשאקסים מדברים על הכל

28.9.2015 / 10:22

פרוייקט חדש ומקסים מפגיש בין זוגות לשיחה כנה במיוחד. בין מאות האנשים שלקחו בו חלק בלטו אלי ואנדרו, שנפרדו אחרי שבע שנים בגלל בגידה כואבת. צפו בסרטון שלא מפסיק לסחוט דמעות ולייקים

Glamour Magazine

כאשר מערכות יחסים מסתיימות בגלל מעשה קשה כמו בגידה, ברור לבני הזוג שהם לא יפגשו יותר אף פעם. זה מה שחשבו גם אלי ואנדרו, שחיו יחד במשך שבע שנים עד שאנדרו בגד באלי והיא עזבה. זה קרה לפני שנתיים, ולאחרונה הם נפגשו לטובת פרוייקט מקסים במיוחד שכובש את הרשת ונקרא THE AND.

הפרוייקט החדש מושיב זוגות אחד מול השני והשניים מקבלים כרטיסיות עם שאלות כנות במיוחד. בין המשתתפים ניתן למצוא הורים וילדים, בני זוג לשעבר, זוגות שנשואים כבר עשרות שנים וכאלה המשתייכים לקהילה הלהט"בקית. אנדרו ואלי התעלו על כולם, והפכו לויראליים במיוחד אחרי סשן השאלות המרגש. הסרטון בכיכובם צבר כבר קרוב ל-10 מיליון צפיות.

שאלה ראשונה: למה בגדת בי כל כך הרבה פעמים?

אנדרו הכחיש ששכב עם נשים אחרות, אולם הודה במין אוראלי שקיים עם אישה. אלי מוצאת שאין הבדל בין השניים, והם פוגעים באותה המידה. למה אנדרו עשה את זה? סקרנות.

עוד באותו נושא

מביך: צפו מה קורה כשבני זוג מגלים זה לזה עם כמה אנשים שכבו

לכתבה המלאה

השאלה השניה: מה הערכת הכי הרבה בזמן שלנו יחד?

למרות הדם הרע שזרם בין השניים, הם עדיין נזכרים בחיבה ברגעים הקטנים והיפים שחוו יחד כשהיו זוג. שניהם הודו מול המצלמות שרצו להתחתן ביום מן הימים.

לבסוף נשאלו השניים אם היו רוצים לחזור להיות בקשר ידידותי. אנדרו דומע ומודה, לראשונה, שהוא מתגעגע לאלי מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully