וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט חצי מיליון גברים קבעו: כך נראית המאהבת המושלמת

12.8.2015 / 10:26

אתר אינטרנט שמשדך בין נשים לגברים מבוססים שיתמכו בהן ערך סקר רחב כדי לגלות איך נראית המאהבת המושלמת. התוצאות לא ממש מפתיעות

seekingarrangement

בסרטון - קמפיין פרסומי של seeking arregment

אם את בלונדינית בעלת עיניים ירוקות, חזה שופע במיוחד וחיבה עזה ליוגה, את נמצאת במועדון מפוקפק מאוד: מועדון המאהבות האולטימטיביות. אתר המתמחה בשידוכים בין נשים צעירות המחפשות תמיכה כלכלית וגברים עשירים שמחפשים מאהבות, ערך סקר נרחב בקרב חבריו הנשואים, וביקש מהם לתאר את המאהבת האולטימטיבית. התוצאה הסופית לא ממש מפתיעה. 61% מהגברים טענו שנערת החלומות צריכה להיות בלונדינית עם עיניים ירוקות, צבע עורה בהיר וגילה צריך לנוע בין 26 ל-32.

עוד עלה מהסקר כי שליש מהגברים מעדיפים שהמאהבת תעסוק בספורט, רצוי ביוגה, שלא תעשן ותשתה אלכוהול רק במפגשים חברתיים. עוד עלה כי הנשים צריכות להיות פנויות, מה שיכול להיות קצת קשה כשמידת החזייה המבוקשת עבורן היא 32D.

כך נראית המאהבת המושלמת. דיילי מייל, צילום מסך
ככה, בערך, צריכה להיראות המאהבת המושלמת/צילום מסך, דיילי מייל

מה עם תחביבים? ובכן, מלבד יוגה, רוב הגברים מעוניינים במאהבת משכילה שלומדת או למדה באוניברסיטה, עם עדיפות קלה לנשים שלמדו משפטים. "המאהבת המושלמת צריכה להיות בוגרת מספיק כדי להבין את המורכבות של קשר מסוג זה, אבל צריכה להיות בה רוח נעורים שובבה" אמר ברנדון ווייד, מקים האתר, בריאיון ל"דיילי מייל".

"גברים מחפשים מאהבת כיוון שהניצוץ שהיה להם בחיי הנישואים כבה, וחלק גדול מהם מאמין שאפשר למצוא את הניצוץ הזה אצל סטודנטיות בלונדיניות שלאוהבות לעשות יוגה", סיכם ווייד.

עוד באותו נושא

"להיות בעל חשבון ב'אשלי מדיסון' זה כמו ללכת עם המאהבת ברחוב"

לכתבה המלאה
קייט אפטון בתצוגת בגדי הים "ביץ' באני" במיאמי, פלורידה, 15 יולי 2011. GettyImages
בלונדינית, חזה גדול, עינים ירוקות ואוהבת ספורט! מצאנו אותה!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully