וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להיות בעל חשבון ב'אשלי מדיסון' זה כמו ללכת עם המאהבת ברחוב"

דב גיל-הר

21.7.2015 / 21:57

יממה לאחר פריצת מאגר הנתונים של אתר הבגידות הפופולרי אומר החוקר רוני נגר בריאיון לאולפן וואלה!NEWS כי בעידן הטכנולוגי קל יותר לבגוד ולהיתפס. הסקסולוג דניאל דריי: "אשלי מדיסון הוא רצח של הזוגיות". צפו בדיון

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

החוקר הפרטי רוני נגר אמר היום (שלישי) בריאיון לאולפן וואלה!NEWS כי אתר הבגידות "אשלי מדיסון" שמאגר הנתונים שלו נפרץ בידי האקרים, אחראי בעצמו על הפריצה. זאת, בשל האטרקטיביות שלו בקרב בוגדים ובוגדות. לדברי נגר, ייתכן שההאקרים שפרצו למאגר הנתונים עשו זאת בשל האתגר שבפריצה אליו או על רקע אידיאולוגי של מתנגדים לו מסיבות מוסריות.

לדברי נגר, "להיות בעל חשבון באתר כזה זה כמו ללכת עם המאהבת באמצע הרחוב". הוא הוסיף כי לשים את יהבך באתר כזה זו טעות מכיוון שבאמצעים הטכנולוגיים של היום קל יותר לבגוד, אבל גם קל יותר להיתפס. "היום הם לא רואים שני סימנים כחולים שמעידים קריאת ההודעה בווטסאפ, מיד באים אליי לחקור".

ד"ר דניאל דריי, רופא סקסולוג ומטפל זוגי, הסביר כי למרות פופולריות האתר רק קומץ קטן של בוגדים עושים את זה בצורה מודעת או מאורגנת. לדבריו, 95% הם בוגדים נסיבתיים שמעדו והם לא מעוניינים להיתפס ולפרק את הזוגיות והבית. ד"ר דריי כינה את האתר "אשלי מדיסון" "רצח של הזוגיות". "זו לא הריגה לא מודעת, או נסיבתית אלא רצח מודע של הקשר הזוגי משום שהשקר וההסתרה מאורגנים באתר הזה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully