וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפחיות רד בול: כך חשפו השוטרים תחנת סמים במרכז

1.10.2015 / 10:30

במשך כמה ימים תצפתו בלשים על מבנה מגורים בדרום תל אביב, עד שהבינו שהמקום משמש לסחר קוקאין. לאחר שהתחזו לצרכנים, הצליחו לחדור את מעגל מצלמות האבטחה ולחשוף את המקום - שמחביא את הסמים בדרך יצירתית במיוחד

עריכה: גדי וינסטוק

הבלשים שתצפתו במשך כמה ימים על בניין מגורים בדרום תל אביב, היו צריכים לחשוב על תכנית מתוחכמת במיוחד על מנת לחדור לתוכו ולחשוף את תחנת הסמים שמתנהלת בתוכו. המשימה לא הייתה פשוטה; הצעיר בן ה-22 שחשוד בהקמתה, רישת את המבנה במצלמות אבטחה, הציב דלת פלדה כבדה בכניסה וסגר את החלונות בסורגים כדי למנוע הפתעה מצד לובשי המדים הכחולים. כמו כן, על מנת לוודא כי הסמים לא יימכרו לסוכנים משטרתיים, נתבקשו הקונים לצרוך אותם כבר במעמד הקנייה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שעות לפני נאומו באו"ם, נתניהו מזהיר מ"ימים אפלים" באירופה
שקד נגד עמותות השמאל: "אינן מדווחות על תרומות ממדינות זרות"
בתום שמונה שנות מרדף: נתפס "יד הברזל" של תעשיית הזנות בישראל

צעיר נעצר בחשד שמכר בתל אביב קוקאין שאותו החביא בפחיות "רדבול". צילום מסך
הסמים, שהוחבאו בפחיות/צילום מסך

ואולם, בלשי תחנת שרת של משטרת יפתח לא הרפו מהמקום. הבלשים, בפיקודו של רב-פקד עמית אהרונסון, קצין המודיעין והבילוש, הבינו לאחר כמה ימים כי בתחנת המגורים נעשים שימוש וצריכה של קוקאין – והחליטו אמש (רביעי) להיכנס למקום. הם התחזו לצרכנים, הצליחו להערים על הסוחרים והגיעו אל דלת הבית.

כשהגיעו למקום, הבינו השוטרים כי שקיות הקוקאין הוסלקו בתוך פחיות של משקה האנרגיה "רד בול", וכך לא ניתן היה לראות אותן מרחוק. בכל פחית הוחבאו 24 מנות סם, שנמכרו לצרכנים הנרקומנים שפקדו את המקום. הבלשים עצרו את החשוד בניהול המקום, והיום הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully