וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ויכוח על פחמים: בן 21 נפצע קשה בקטטה ברמת גן. תיעוד

30.9.2015 / 21:20

בין הצעיר לבין נער בן 17 התעורר ויכוח על מדליק פחמים בעת שבילו בפארק הירקון בערב החג. בעת שנפגשו "לסגור חשבון" בתחנת דלק, הגיע הנער מלווה בשבעה מחבריו שהכו את הצעיר בפראות. הוארך מעצרם של כל המעורבים באירוע

צילום: מצלמות אבטחה עריכה: מתן חדד

צעיר בן 21 נפצע בערב חג סוכות (ראשון) באורח בינוני עד קשה לאחר שהוכה על ידי שמונה נערים בני 17 בתחנת דלק ברמת גן. באותו הערב, הצעיר שהה בפארק הירקון עם חבריו, ובמהלך הבילוי התעורר ויכוח על נוזל להדלקת פחמים בינו לבין אחד מהנערים, שהיה גם הוא במקום עם חבורתו. השניים הבטיחו "לסגור חשבון" זה עם זה בשלב מאוחר יותר של הערב, אז הותקף הצעיר בידי הנערים באמצעות קסדות, כיסאות ומוטות ברזל.

בעת שנפגשו מאוחר יותר בתחנת הדלק, הופתע הצעיר, שהגיע בעצמו למקום עם חבר נוסף כשהם מצוידים בשלשלאות מתכת ובסכין, כשגילה כי בן ה-17 הגיע בלוויית שבעה מחבריו. בקטטה ההמונית שהתפתחה, הוכה בן ה-21 עד שנותר שרוע ומדמם על הקרקע.

שוטרי מרחב דן שהגיעו למקום מצאו את הצעיר הפצוע כשהוא מוטל פצוע בזירת הקטטה. בחקירתו, הוא שמר על זכות השתיקה ולא חשף פרטים על אודות המקרה. עם זאת, לאחר מכן הצליחו בלשי מחלק הנוער לעצור את שמונת התוקפים, שקשרו את עצמם למקרה. כל המעורבים בפרשה נעצרו וילקחו מחר להארכת מעצר נוספת בבית המשפט השלום בתל אביב. כתב אישום יוגש נגדם בקרוב.

עוד בוואלה! NEWS:
בניין בהרצליה פונה בעקבות חשד להדברה באמצעות חומר רעיל
העביד חיילים בביתו וטייח תאונה: פרטים מחקירת המועמד למפקד מצ"ח
אבו מאזן באו"ם: לא מחויבים להסכמים עם ישראל

צעיר הוכה קשות בידי 8 קטינים בפארק הירקון. צילום מסך
האזור שבו אירעה הקטטה/צילום מסך

ראש מחלק הנוער במרחב דן, רב-פקד משה קרסקו, מסר: "מדובר בתקיפה חמורה במיוחד והמשטרה תפעל בכל האמצעים העומדים ברשותה על מנת למצות את הדין עם החשודים".

לפני כשבוע נדקר למוות יעקב ברמי, בן 25, בקטטה בסמוך למועדון ברחוב המלך ג'ורג' במרכז ירושלים. תחילה נפצע ברמי באורח קשה, אך מאוחר יותר הוא מת מפצעיו בבית החולים שערי צדק בעיר. צעיר נוסף בן 25 נדקר אף הוא בקטטה ונפצע באורח בינוני. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי במועדון, שבו מתקיימים בעיקר מפגשים של גרושים וגרושות, התפתח ויכוח בין הצעירים. תחילה, ריססו המעורבים גז מדמיע האחד לכיוון השני ובשלב מסוים הסלים הוויכוח לשימוש בסכינים, כשהתוקף נמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully