וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החלטת בית הדין: הרכבת הקלה בירושלים פועלת רק חלקית

30.9.2015 / 9:47

העובדים שהודיעו על "מחלה" חויבו לשוב לעבודה, אך תנועת הרכבת הקלה בבירה עדיין לא במתכונת מלאה. החברה המפעילה "סיטיפס" הודיעה שנעשה מאמץ להוציא כמה שיותר רכבות לרווחת הציבור

עריכה: ניר חן צילום: עומר מירון

הרכבת הקלה בירושלים שבה הבוקר (רביעי) לפעול באופן חלקי, זאת לנוכח הצו שהוציא בית הדין לעבודה - אשר חייב את העובדים שהודיעו על מחלה לשוב לעבודה. תנועת הרכבות בבירה עדיין אינה במתכונת מלאה, ומהחברה המפעילה נמסר כי נעשה מאמיץ על מנת להפעיל כמה שיותר רכבות.

הצו שהוציא הלילה בית הדין לעבודה בבירה חייב את עובדי הרכבת הקלה שנקטו לכאורה בעיצומים - לחדול מכך. כמו כן, הנהגים חויבו להיבדק אצל רופא תעסוקתי שיקבע את כשירותם לעבודה. בדיון, הטיל עיריית ירושלים ניר ברקת ספק ב"מחלתם" של העובדים והצביע על המחיר שגובה שביתת הנהגים. "אני לא מודע למגפות שפרצו פתאום בעיר, מיד ובצמוד לסכסוך העבודה. כאשר שלושת רבעי מהעובדים חולים – אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברוז ועושה קולות של ברווז – אז זה ברווז", אמר ברקת. הוא הוסיף: "למעלה מ-140 אלף איש נוסעים ברכבת הקלה ואין להם תחליף תחבורתי סביר. העיר ירושלים משלמת מחיר כבד מאוד".

העובדים מוחים על תנאי העסקתם ולכן שיבשו את תנועת הרכבות, עד כדי שאתמול נאלצה המפעילה "סיטיפס" להפסיק את השירות בשל חוסר חמור בנהגים. מההנהלה נמסר כי בחמישי האחרון התנהל משא ומתן בין הגורמים ובו ניתנה הצעה לשיפור שכרם של הנהגים. "הם דחו אותה לאחר יד, זאת למרות ששכרם הוא מהגבוהים שבענף". לטענת ההנהלה, "צריך להיות מאוד תמימים כדי לחשוב שכעת, באופן מאורגן ומסונכרן, כולם חלו לפתע".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
בתגובה לירי הרקטה על הדרום: צה"ל תקף יעדים ברצועת עזה
ארה"ב: אישה הוצאה למוות בג'ורג'יה לראשונה זה 70 שנה
קחו מטרייה לטיול: ירידה בטמפרטורות וסיכוי לגשם קל

דיווח משה שטיינמץ על שביתת הרכבת הקלה בירושלים. מערכת וואלה!
הרכבת הקלה בירושלים/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully