וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדיקטטור האחרון של אירופה" הביא את בנו בן ה-11 לעצרת האו"ם

קוניה לוקשנקו, בנו של נשיא בלארוס אלכסנדר, האזין לנאומו של אביו, ששולט ביד ברזל במדינה. על אף שיש לו שני בנים גדולים יותר, הנשיא מייעד את קוניה לרשת אותו בבוא העת

קוניה לוקשנקו, בנו של נשיא בלארוס, בעצרת האו"ם, 28 בספטמבר 2015. טוויטר, צילום מסך
קוניה במהלך נאומו של אביו, אתמול/צילום מסך, טוויטר

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו צפוי להתמודד על כהונה חמישית בבחירות בסוף החודש, אולם נראה שהוא מכין לעצמו יורש. לוקשנקו, שמכונה "הדיקטטור האחרון של אירופה", הביא את בנו בן ה-1 קוליה לעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק, שם הוא האזין לנאומו של אביו ועבר את טבילת האש הדיפלומטית הראשונה שלו.

קוליה ישב אתמול לצדו של שר החוץ של בלארוס וצפה באביו, ששולט במדינה המזרח-אירופית ביד רמה מאז 1994, תוקף את ההתערבות הצבאית של מדינות המערב במזרח התיכון. ביום ראשון ביקרו הנשיא לוקשנו ובנו באתר ההנצחה לזכרם של קורבנות פיגועי 11 בספטמבר בניו יורק.

על אף שיש לו שני ילדים בוגרים יותר, לוקשנקו רמז כי קוליה, שאמו מעולם לא נחשפה בציבור, הוא יורשו המועדף. קוליה הופיע לראשונה בציבור בשנת 2007, כשהיה בן שלוש, ומאז ליווה את אביו כמעט לכל האירועים הממלכתיים. קוניה נוהג להתלבש בחליפות בדומה לאביו ובעבר הוא אף לבש מדי צבא וגנרלים נדרשו להצדיע לו. במקרה אחד, קיבל קוליה אקדח זהב מדימיטרי מדבדב, בזמן שהיה עוד נשיא רוסיה.

לקריאה נוספת בנושא
מחווה היסטורית: אובמה וזריף לחצו ידיים בעצרת האו"ם
אובמה לא אמר מילה על הפלסטינים, אז למה נתניהו דווקא מודאג?
א-סיסי: "מדינה פלסטינית תחסל את התירוץ לקיצוניות ולטרור"

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו במהלך נאומו בעצרת האו"ם, 29 בספטמבר 2015. רויטרס
תקף את המערב. נשיא בלארוס, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully