וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חמש מת לאחר שננעל ברכב באזור בית שמש; בן דודו במצב אנוש

25.9.2015 / 18:10

השניים נמצאו במכונית במושב זנוח לאחר ששהו בו במשך כ-40 דקות. אנשי מד"א ביצעו בהם פעולות החייאה ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע מותו של אחד מהם. "אחת האימהות בהריון, זו טרגדיה נוראית"

צילום: עומר מירון, עריכה: מתן חדד

ילד בן חמש מת היום (שישי) לאחר שננעל בכלי רכב במושב זנוח שליד בית שמש. בן דודו, בן חמש אף הוא, נמצא לצדו כשהוא במצב אנוש. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום פינו אותם מחוסרי הכרה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, שם נקבע מותו של אחד מהם. כוחות משטרה מתחנת מטה יהודה של מג"ב ירושלים הוזעקו למקום.

מחקירה ראשונית עולה כי הילדים שיחקו בבית הסבתא, בסמוך לבית המשפחה, יחד עם אמם. לאחר 40 דקות הבחינו בני המשפחה כי הילדים אינם בבית, והבינו כי הם נמצאים ברכב לאחר שלא מצאו את המפתחות למכונית. לפי שעה לא ידוע כיצד ננעלו ברכב.

אחת מבני המשפחה סיפרה לוואלה! NEWS כי אימו של אחד הילדים בהיריון. "זו טרגדיה נוראית למשפחה, האם הרוסה. הם הבחינו בילדים לאחר חיפושים ארוכים", אמרה.

עוד בוואלה! NEWS:
גורמים במשטרה: הקרדיט על מינוי סגן ראש השב"כ - לנתניהו ולא ארדן
נתניהו וריבלין נועדו לראשונה בתום יותר מחודשיים של נתק
תושבים פונו מההתנחלות גבעות בעקבות שריפה; נבדק חשד להצתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הילדים פונו במצב אנוש לבית החולים. זירת האירוע במושב זנוח/מערכת וואלה, צילום מסך

פרמדיק מד"א דן פרחי שטיפל באחד הילדים מסר: "טיפלתי בילד שהיה מחוסר הכרה והיה חם מאוד למגע עם סימני מכת חום. הוא היה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור הגוף וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שנמשכו תוך פינוי עד לבית החולים".

פרמדיק מד"א ראם נעימי שהגיע למקום סיפר: "ראינו מחוץ לרכב שני ילדים מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הם היו חמים למגע. ניגשתי לילד בן החמש והענקתי לו הנשמה וטיפול תרופתי, ובמהלך הטיפול חזר הדופק שלו. פינינו אותו במהירות תוך טיפול לבית החולים כשהוא מונשם, מחוסר הכרה ומצבו קשה מאוד".

בחודש שעבר נפגע נכה בן 26 המרותק לכיסא גלגלים באורח קל לאחר שנשכח במהלך הלילה ברכב הסעות בשכונת גילה שבירושלים. צוות חילוץ מכבאות והצלה הגיע למקום לאחר שקיבל דיווח מעוברי אורח על הימצאותו ברכב שחנה בסמוך לביתו של הנהג בשכונה. הצוות פרץ לרכב וחילץ את הצעיר, שהועבר לבית החולים שערי צדק בעיר.

מבדיקת האירוע עולה כי הנהג, יחד עם מלווה נוסף, אסף את הנער הסובל משיתוק מוחין שאינו מתקשר עם הסביבה בשעות הערב מביתו בשכונת קטמון. הם היו אמורים להוריד אותו במעונו שבשכונת קריית יובל, אולם שכחו אותו בכלי הרכב.

(עדכון ראשון: 15:39)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אחים בני 3 ו-5 נמצאו מחוסרי הכרה ברכב באזור בית שמש, מצבם אנוש. צילום מסך
אחים בני 3 ו-5 נמצאו מחוסרי הכרה ברכב באזור בית שמש, מצבם אנוש/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בית שמש
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully