וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נכה נשכח ברכב הסעות בירושלים במשך כל הלילה; מצבו קל

משה שטיינמץ

23.8.2015 / 7:59

הצעיר בן ה-26, שמרותק לכיסא גלגלים ואינו מתקשר עם הסביבה, חולץ מהרכב שחנה בשכונת גילה בעיר על ידי צוות חילוץ. הצוות הגיע למקום לאחר שקיבל דיווח מעוברי אורח. הנהג עוכב לחקירה

עריכה: יאיר דניאל

צעיר נכה בן 26 המרותק לכיסא גלגלים נפגע באורח קל לאחר שנשכח במהלך הלילה (ראשון) ברכב הסעות בשכונת גילה שבירושלים. צוות חילוץ מכבאות והצלה הגיע למקום לאחר שקיבל דיווח מעוברי אורח על הימצאות הנער ברכב שחנה בסמוך לביתו של הנהג בשכונה.

הצוות פרץ לרכב וחילץ את הנער, שהועבר לבית החולים שערי צדק בעיר. משטרת ירושלים פתחה בבדיקת האירוע והנהג עוכב לחקירה.

מבדיקת האירוע עולה כי הנהג, יחד עם מלווה נוסף, אסף את הנער הסובל משיתוק מוחין שאינו מתקשר עם הסביבה בשעות הערב מביתו בשכונת קטמון. הם היו אמורים להוריד אותו במעונו שבשכונת קריית יובל, אולם שכחו אותו בכלי הרכב.

עוד בוואלה! NEWS
העדות הבעייתית של ניצב אדרי שגרמה לוועדת שליסל לבצע השלמות
דרעי לנתניהו: לא אעבור בשתיקה על המשך עבודות הרכבת הקלה בשבת
כך רקמו כוח העילית האיראני והג'יהאד האיסלאמי את הירי לצפון

רכב ההסעות בו נשכח הצעיר, ירושלים. אוגוסט 2015. כבאות והצלה, אריק אבולוף, מערכת וואלה! NEWS
כיסא הגלגלים ברכב ההסעות/מערכת וואלה! NEWS, כבאות והצלה, אריק אבולוף

מפקד צוות החילוץ, רשף משנה רוני חזות, שחילץ את הנער מרכב ההסעות, סיפר כי "היום בבוקר, קיבלנו דיווח מאזרחים כי הם מבחינים באדם בתוך רכב הסעות סגור. זינקנו מיד למקום עם צוות חילוץ, ואכן הבחנתי בילד בתוך רכב הסעות כשהרכב נעול. פרצתי לרכב ההסעות הנעול, וכשנכנסתי לתדהמתי ראיתי נכה בכיסא גלגלים, כשבעקבות מצבו הוא לא יכול לתקשר עם הסביבה ונראה עליו שהוא במצוקה קשה".

לדבריו, "מבירור שערכתי במקום, התברר לי כי הנהג אסף את הצעיר מאזור קטמון בשעות הערב במוצ"ש, והיה אמור להעביר אותו ביחד עם ילדים נוספים למעון בקריית יובל. לדברי הנהג, המלווה שכח להוריד את הילד במעון, והוא לא הבחין שהילד לא ירד במעון, ולכן חזר לביתו, החנה את הרכב והלך".

עוד הוסיף רשף משנה חזות כי "למרבה המזל, הוא נמצא וחולץ בסביבות השעה 6:00 בבוקר. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היה מדובר בלילה קר או שהיו מבחינים בו באיחור של כמה שעות, כשכבר היה נעשה חם. בשני המקרים אני מניח שזה היה נגמר באסון כבד מאוד".

הוא הבהיר עוד כי "אני מבקש מהציבור הרחב ומנהגי הסעות בפרט ובמיוחד לפני תחילת שנת הלימודים. להקפיד ולבדוק באופן יסודי בכל פעם לפני שעוזבים את הרכב. בימים חמים כאלו טמפרטורת הרכב יכולה לנסוק עד לכ-80 מעלות צלזיוס, חום שאדם בוגר לא ישרוד בו יותר מכה דקות, קל וחומר ילדים קטנים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רכב ההסעות בו נשכח הצעיר, ירושלים. אוגוסט 2015. כבאות והצלה, אריק אבולוף, מערכת וואלה! NEWS
רכב ההסעות שבו נשכח הנער/מערכת וואלה! NEWS, כבאות והצלה, אריק אבולוף
  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully