וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: תופעה מרהיבה שתועדה בפורטו ריקו הסעירה את הרשת

20.9.2015 / 14:43

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

קצין צה"ל נפצע היום באורח קל מיידוי אבנים בהפרות סדר שאירעו בכביש תקוע-הר חומה שבגוש עציון. הקצין פונה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את עסקת הטיעון שנחתמה עם המנהל לשעבר של קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה, עופר צברי – וגזר עליו חמש שנות מאסר בפועל. צברי הורשע בשורה של עבירות מין בקטינים, בהם מעשי סדום בקטין וניצול קטינים לזנות.

יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד, מתח הבוקר ביקורת חריפה על ראש הממשלה נתניהו בנאום שנשא באוניברסיטת בר אילן. "נתניהו לא נכשל רק בניהול המערכה מול איראן - נתניהו נכשל בעזה. הוא הבטיח למגר את חמאס, ובפועל חמאס התחזק", אמר לפיד.

תופעת טבע מעניינת תועדה בשבוע שעבר בפורטו ריקו. אבל למרות טענות גולשים שמדובר בסימן מאלוהים, מדובר בתופעה שמתרחשת לעתים רבות כאשר סופה מתקרבת. הענן נוצר כאשר סופה כזו עולה במהירות למעלה, האוויר מתקרר והופך דחוס ונוצרת צורה של כובע מעל הענן. הכובע הזה מלא בגבישי קרח שמנצנצים בשמש ויוצרים את התופעה המרהיבה. ממש קשת בענן.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה עד מעונן חלקית ויוסיף להיות חם מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully